P50 Pocket S

هواوی سنت‌شکنی می‌کند! اولین گوشی تاشو میان‌رده هواوی در راه بازار

گزارش‌ها حکایت از آن دارند که نسخه جدید اسمارت‌فون تاشوی هواوی P50 Pocket با نام P50 Pocket S عرضه خواهد شد. گفته می‌شود هواوی P50 Pocket در سال جاری در دو نسخه ارائه می‌شود. یکی از آنها از پردازنده اسنپدراگون 778G 4G بهره خواهد برد و دیگری نیز از اسنپدراگون 8 Plus Gen 1 4G استفاده می‌کند. البته در حال حاضر تنها یکی از این دو مدل مجوز مورد نظر را از وزارت صنعت و تکنولوژی اطلاعات دریافت کرده است.

اسمارت‌فون P50 Pocket S با پردازنده اسنپدراگون 778G عرضه می‌شود و 830 دلار قیمت خواهد داشت. برای مقایسه قیمتی بهتر ذکر این نکته خالی از لطف نیست که نسخه اصلی P50 Pocket با پردازنده اسنپدراگون 888 در چین چیزی حدود 1250 دلار قیمت دارد. در نتیجه اختلاف قیمت حدوداً چهارصد دلاری را نمی‌توان نادیده گرفت.

انتظار می‌رود شاهد عرضه اسمارت‌فون P50 Pocket S در سال جاری میلادی باشیم.

می‌توان گفت تاکنون هیچ شرکت بزرگی تلفن همراه تاشو میان‌رده‌ به بازار ارسال نکرده است، در واقع تلفن‌های تاشو همواره جزو گوشی‌های قیمت بازار بودند و خریداران برای تهیه آن‌ها باید هزینه گزافی پرداخت می‌کردند. اما هواوی می‌خواهد سنت شکنی کند و اولین گوشی تاشو میان‌رده از یک شرکت بزرگ را به بازار بفرستد.

البته موفقیت این ایده به استقبال مردم و خریداران بستگی دارد، گوشی‌های میان‌رده تاشو به علت وجود فناوری‌های نوین، از نظر سخت‌افزاری نسبت به رقبایشان ضعیف‌تر هستند. به عنوان مثال مدل P50 Pocket S با وجود آن که بیش از 800 دلار قیمت دارد اما از تراشه اسنپدراگون 778G بهره می‌برد که در گوشی‌های 300 دلاری یافت می‌شود. حال باید دید خریداران این هزینه برای خرید یک گوشی تاشو با سخت افزار معمولی پرداخت می‌کنند یا خیر!

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH