جدیدترین گوشی‌های معرفی شده در ماهی که گذشت!

کمپانی‌های تولیدکننده تلفن همراه، برای معرفی و عرضه تولیداتشان به بازارهای جهانی و منطقه‌ای برنامه خاص خود را دارند. این صنعت روز به روز در حال پیشرفت بوده و این کمپانی‌ها برای رقابت با یکدیگر به هر تولیدی دست می‌زنند.

اگر در طول یک ماه گذشته وقت آن را نداشتید تا با جدیدترین تولیدات کمپانی‌های تولیدکننده گوشی آشنا شوید، قصد داریم تا شما را با هرکدام از آن‌ها به همراه یک شرح مختصر آشنا کنیم.

پس با ما باشید

1- Samsung Galaxy S5 Mini

سامسونگ در اوایل ماه گذشته میلادی، اقدام به معرفی نسخه کوچک‌شده و یا مینی آخرین پرچم‌دار خود یعنی S5 نمود. این گوشی با صفحه‌نمایشی 4.5 اینچی و با رزولوشن مناسب 1280 در 720 پیکسل به بازار عرضه شد. پردازنده اسنپدراگون 400 به همراه 16 گیگابایت فضای داخلی از دیگر ویژگی‌های برادر کوچک S5 است.

این محصول هم‌اکنون در برخی از کشورهای اروپایی باقیمتی در حدود 500 تا 600 دلار به فروش می‌رسد.

Samsung-Galaxy-S5-mini (2)

2- HTC Desire 516

دیزایر 516 اسمارت فونی است میان رده، با صفحه‌نمایشی 5 اینچی. برای استفاده از این گوشی دنبال هیچ ویژگی خاصی نباشید!

پردازنده ضعیف اسنپدراگون 200 به همراه صفحه‌نمایشی 5 اینچی با رزولوشن متوسط 540 در 960 پیکسل هیچ جای تعریفی از این گوشی را برای ما نمی‌گذارد. البته HTC قول داده است تا قیمت نهایی این گوشی معایب آن را پوشش دهد.

Desire 516 را می‌توانید هم‌اکنون باقیمتی در حدود 700 هزار تومان تهیه کنید!

HTC-Desire-516---official-images

3- ZTE Nubia Z7 series

اما کمپانی ZTE که چند وقتی است پا به بازارهای ما نیز گذاشته است، ماه گذشته را با معرفی پرچم‌داران خود به پایان رسانید.

این گوشی‌ها از سری Z7 است که Z7، Z7 Max و Z7 Mini را شامل می‌شود؛ اما مدل Z7 که برادر بزرگ این سری است، از پرچم‌داران قدرتمند این روزهاست. صفحه‌نمایش 5.5 اینچی به همراه رزولوشن QHD از مهم‌ترین شاخصه‌های این گوشی است.

برادر دیگرش یعنی Z7 Max نیز صفحه‌نمایشی 5.5 اینچی و رزولوشن 1080p را برای شما در نظر گرفته است.

نسخه کوچک‌شده این گوشی آن‌چنان هم mini به نظر نمی‌رسد! یک صفحه‌نمایش 5 اینچی به همراه رزولوشن فول اچ دی نشان از یک مینی قدرتمند دارد.

این برادران سه قلو به ترتیب از 540 تا 320 دلار قیمت دارند!

ZTE-nubia-Z7

4- Sony Xperia C3

یک گوشی سِلفی به تمام معنا! اگر به این محصول نگاه کنید، خواهید دید که با یک گوشی سلفی روبرو هستید! کمپانی سونی اولین شرکتی است که یکی از گوشی‌های خود را برای این منظور طراحی کرده است؛ اما چه ویژگی بارزی این مدل را برای ثبت عکس‌های سِلفی مناسب کرده است؟

یک دوربین 5 مگا پیکسلی به همراه یک فلش LED در جلوی گوشی شما را متعجب خواهد کرد. C3 یک گوشی میان رده با صفحه‌نمایشی 5.5 اینچی و رزولوشن HD است که پردازنده اسنپدراگون 400 به‌عنوان قلب تپنده آن توسط سونی انتخاب‌شده است.

این گوشی هنوز به‌طور رسمی جهت فروش در بازارهای جهانی عرضه نشده است و احتمالا در ماه جاری میلادی به بازار خواهد آمد.

Sony-Xperia-C3

5- LG G3 s

با اینکه به تازگی آخرین پرچمدار الجی وارد بازار کشورمان شده است، نسخه مینی این پرچم‌دار قدرتمند در اواخر ماه گذشته میلادی در کره جنوبی معرفی شد.

با معرفی رسمی G3 s شما هم‌اکنون می‌توانید نسخه کوچک‌شده آخرین پرچم‌دار Lg یعنی G3 را در دست داشته باشید. البته اگر با شرایط G3s کمی آشنا شوید متوجه خواهید شد که آنچنان با یک نسخه کوچک هم مواجه نیستید. صفحه‌نمایشی 5 اینچی با رزولوشن HD به همراه چگالی پیکسلی 294 ppi شما را با یک گوشی میان رده خوب مواجه می‌کند. پردازنده در نظر گرفته شده برای این گوشی Snapdragon 400 است.

این زیبای کوچک هنوز جهت عرضه رسمی وارد بازار نشده است اما به نظر می‌رسد ال‌جی دوست ندارد از رقابت با S5 mini عقب بی افتد، پس به‌احتمال زیاد باید همین روزها منتظر عرضه بین‌المللی این نسخه مینی باشیم.

LG-G3-Beat--G3-s-official-images

6- Xiaomi Mi4

کمپانی چینی Xiaomi یکی از جدیدترین شرکت‌هایی است که وارد بازار تلفن‌های همراه شده است و توانسته با سرعتی زیاد راه چندساله را طی کرده و سهم زیادی از بازار چین را در اختیار خود بگیرد.

این شرکت با عرضه پرچم‌دار خود با نام Mi4 همگان را متعجب کرد! Mi4 یکی از موفق‌ترین تولیدات این شرکت چینی است. طراحی زیبا، در کنار امکانات عالی و قیمت مناسب از مهم‌ترین ویژگی‌های پرچم‌دار جدید Xiaomi است. متاسفانه عرضه این دستگاه فعلا فقط محدود به شرق آسیاست و هیچ برنامه‌ای برای عرضه جهانی آن از سوی این کمپانی اعلام‌نشده است؛ اما به‌احتمال قوی به زودی این پرچم‌دار در بازارهای جهانی نیز خواهد درخشید. صفحه‌نمایشی 5 اینچی با رزولوشن 1080p، پردازنده Snapdragon 801 به همراه 3 گیگابایت رم، یک دوربین 13 مگا پیکسلی قدرتمند در عقب باقابلیت ضبط فیلم باکیفیت 4k و یک دوربین فوق عالی 8 مگاپیکسلی در جلو از مشخصات این غول چینی است.

قیمت Mi4 در حدود 320 دلار برای نسخه 16 گیگابایتی آن است.

mi4

7- Nokia Lumia 530

بعد از موفقیت گوشی خوب و ارزان‌قیمت لومیا 520، نوکیا و مایکروسافت با لومیا 530 به بازارهای جهانی بازگشتند. این نمونه میان رده، دارای صفحه‌نمایشی 4 اینچی، یک دوربین 5 مگاپیسکلی در عقب و پردازنده اسنپدراگون 200 به بازار عرضه شده است. مهم‌ترین ویژگی لومیا 530، سیستم‌عامل ویندوز فون 8.1 آن است.

این گوشی در ماه جاری میلادی به‌صورت بین‌المللی عرضه خواهد شد.

Nokia-Lumia-530-Rise-T-Mobile-01

8- Samsung Galaxy Avant

سامسونگ ماه گذشته تولیدات خود را با محصول Galaxy Avant به پایان رساند. یک گوشی میان رده 4.5 اینچی با رزولوشن متوسط 540 در 960 پیکسل به همراه یک دوربین 5 مگا پیکسلی. این محصول همانند اکثر تولیدات جدید سامسونگ با سیستم‌عامل اندروید و این بار با ورژن 4.4 به بازار عرضه‌شده است. گلکسی اَوَنت از امکانات خاص و ویژه ای بهره نمی‌برد ولی می‌تواند یک گوشی مناسب از سری گلکسی برای علاقه‌مندان این برند باشد.

Galaxy Avant هم‌اکنون در شبکه معتبر T-Mobile ایالات‌متحده باقیمتی در حدود 216 دلار یا نزدیک به 700 هزار تومان در دسترس خریداران قرارگرفته است.

galaxy-avant-Blog-image-450x380

1 در مورد “جدیدترین گوشی‌های معرفی شده در ماهی که گذشت!”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH