دومین اسمارت‌فون تاشوی اوپو

دومین اسمارت‌فون تاشوی اوپو با طراحی جدید عرضه می‌شود

اوپو سال گذشته اسمارت‌فون تاشوی خود با نام Find N را برای رقابت با اسمارت‌فون‌های تاشوی گلکسی فولد و میکس فولد روانه بازار کرد. حالا خبر رسیده است که این شرکت چینی در حال کار بر روی دومین اسمارت‌فون تاشوی خود است تا آن را با طراحی صدفی عرضه کند.

بر اساس اخبار منتشر شده، دستگاه یاده شده از یک صفحه نمایش درونی 6.8 اینچی و یه صفحه نمایش بیرونی 3.26 اینچی بهره می‌برد. هر دوی این صفحه نمایش‌ها اولد خواهند بود. یک باتری 4300 میلی‌آمپری هم انرژی مورد نیاز آنها را تامین خواهد کرد.

یک سنسور 32 مگاپیکسلی IMX709 سونی به عنوان دوربین سلفی و یک لنز 50 مگاپیکسلی IMX766 به عنوان دوربین اصلی در این هندست تعبیه می‌شود. یک لنز 8 مگاپیکسلی الوترا واید و همچنین یک لنز 8 مگاپیکسلی IMX355 سونی هم تکمیل‌کننده این قسمت هستند.

البته تمامی این مشخصات گفته شده فعلاً توسط شرکت تایید نشده‌اند و در نهایت باید مدت زمانی را صبر کنیم تا اوپو از دومین اسمارت‌فون تاشوی خود رونمایی کند.

اسمارت‌فون تاشوی Find N با استقبال نسبتاً خوب کاربران در بازار روبرو شد و توانست به عنوان اولین گوشی تاشوی اوپو نمره قبولی را برای این شرکت کسب کند. حالا اوپو آماده است تا از این تجربه مثبت حداکثر بهره را ببرد و اسمارت‌فون تاشوی جدید خود را بهتر و قدرتمندتر از قبل روانه بازار کند.

دومین اسمارت‌فون تاشوی اوپو

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH