سامسونگ نخستین فضای خانه هوشمند در شهر دبی را افتتاح کرد

سامسونگ در راستای گسترش حضور خود و بومی‌سازی تجربه SmartThings در کشور امارات، طی روز 6 اکتبر (14 مهر ماه) نخستین فضای خانه هوشمند خود موسوم به SmartThings Home را در شهر دبی افتتاح کرد.

مرکز SmartThings Home در شهر دبی نخستین فضای تجربه چند دستگاهی کمپانی در منطقه خاورمیانه محسوب می‌شود. این مرکز در فضایی با مساحت 278 مترمربع در طبقه اول ساختمان Dubai Butterfly قرار دارد. دفتر مرکزی شاخه خاورمیانه سامسونگ نیز در همین مجتمع فعالیت می‌کند.

این فضا به 4 منطقه مختلف شامل هوم آفیس، اتاق نشیمن، آشپزخانه و استودیوی بازی و محتوا تقسیم شده و بازدیدکنندگان با حضور در این مرکز تازه تاسیس شده می‌توانند 15 سناریوی کاربردی SmartThings را از نزدیک بررسی نمایند. همچنین بازدیدکنندگان می‌توانند مزایای اتصال SmartThings به دستگاه‌های مختلف از تلفن همراه گرفته تا لوازم خانگی و محصولات نمایشگر را تجربه کنند.

مشتریان محلی به برخی مناطق اختصاصی نظیر حالت نماز (Prayer Mode) و حالت طوفان شن (Sandstorm Mode) نیز دسترسی دارند. این سناریوهای تخصصی توسط دفتر مرکزی سامسونگ الکترونیکس در منطقه خاورمیانه و موسسه تحقیق و توسعه سامسونگ در اردن برای مشتریان محلی ایجاد شده‌اند. بدین‌ترتیب مرکز SmartThings Home شهر دبی تجاربی ویژه را در اختیار کاربران محلی قرار می‌دهد.

در حالت طوفان شن، مشتریان با زدن یک دکمه روی برنامه SmartThings به سرعت می‌توانند پرده‌های هوشمند را باز کرده و مسیر ورود گردوغبار خارجی را مسدود نمایند. بدین‌ترتیب کاربران از تمیز ماندن فضای داخلی منزل لذت خواهند برد. همچنین تصفیه‌کننده داخلی کار خود را آغاز کرده و جاروبرقی رباتیک نیز شروع به نظافت فضا می‌کند.

15

در حالت Prayer Mode کاربران با فرا رسیدن زمان اذان، اعلانی را روی اسمارت‌واچ خود دریافت خواهند کرد. بدین منظور کاربران بایستی حالت Prayer Mode در اپلیکیشن SmartThings را فعال نمایند. بدین‌ترتیب پرده‌های هوشمند فعال شده و با خاموش شدن تلویزیون و تنظیم میزان روشنایی اتاق، فضایی مناسب برای اقامه نماز ایجاد خواهد شد.

نوجوانان و جوانان با حضور در استودیوی تولید محتوا می‌توانند شرح حال خود را از طریق رسانه‌های اجتماعی ارائه نموده و با لمس تنها یک دکمه روی اپلیکیشن SmartThings به کنترل دستگاه‌های مختلف نظیر سیستم‌های روشنایی و تلویزیون‌ها بپردازند.

در مراسم افتتاحیه مرکز SmartThings Home شهر دبی طی روز 14 مهر ماه بیش از 100 بازدیدکننده شامل رسانه‌های محلی، شرکای تجاری، مقامات دولتی و فعالان حوزه صنعت حضور داشتند.

2 در مورد “سامسونگ نخستین فضای خانه هوشمند در شهر دبی را افتتاح کرد”

  1. مهدی حسینی

    سلام ببخشید وقتی که از طریق موبایل که به وای فای منزل یا محل کار نیز متصل هستش ببخشید وقتی از طریق کابل یو اس بی نیز به کامپیوتر یا لپتاپ نیز متصل میکنیم که بتونیم تو اینترنت بریم باطری موبایل خراب نمیشه
    مثلا گوشی مدل گلکسی A31 باطریش خراب نمیشه

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH