آپدیت جذاب یوتیوب؛ ویژگی‌های جدید یوتیوب چیست؟

یوتیوب اعلام کرده است که تغییراتی را در پلت‌فرم خود و پخش‌کننده‌اش به وجود آورده است. این تغییرات بر روی تمامی دستگاه‌ها اعمال شده و قابل مشاهده هستند.

از این به بعد هنگامی که ویدئوهای یوتیوب را به عقب برمی‌گردانید، یک بازبینی دقیق برای شما در تایم‌لاین به نمایش درمی‌آید. به این ترتیب کاربر قادر می‌شود تا لحظه مورد نظرش در ویدئو را فریم به فریم کنکاش کند.

یوتیوب قابلیت جدیدی را با نام pinch-to-zoom ارائه کرده تا کاربران بتوانند به راحتی با کشیدن انگشتان خود بر روی ویدئو، بر روی نقطه مورد نظرشان زوم کنند (درست مانند همان حرکتی که در گالری برای زوم کردن روی نقطه خاصی از تصاویر انجام می‌شود). گوگل این قابلیت را پیش از این برای مشترکان پریمیوم یوتیوب ارائه کرده بود.

قابلیتی تحت عنوان dynamic color sampling نیز از ویژگی‌های جدید در این به‌روزرسانی است. به موجب این قابلیت جدید، رنگ صفحه نمایش‌دهنده ویدئو با توجه به رنگ غالب در ویدئو تغییر می‌یابد. تم تاریک در اپلیکیشن و نسخه وب تاریک‌تر می‌شود و سایه‌های خاکستری رنگ سابق هم مشکی می‌شوند.

همان طور که اعلام شد، اعمال این تغییرات از 24 اکتبر (دیروز) شروع شده است و به ندرت تمام کاربران می‌توانند شاهد این به‌روزرسانی‌ها در دستگاه‌های خود باشند. به نظر می‌رسد رابط کاربری یوتیوب با این تغییرات بهبود پیدا کند و رضایت خاطر تعداد بیشتری از مشترکانش را جلب کند.

تغییرات جدید یوتیوب

 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH