نیسان جوک 2023 با مشخصات جدید رونمایی شد + گالری تصاویر

نیسان جوک خودرویی است که نسل دوم آن از سال 2019 وارد بازارها شده بود، اما هنوز مدرن و نو به نظر می‌رسد. اکنون شرکت نیسان تصمیم گرفته که برای سال 2023، مدل جدیدی را وارد بازار کند. مشخصات جدیدی به مدل غیر الکتریکی آن افزوده و از نظر قیمت نیز کمی گران‌تر شده است.

در ابتدا باید گفت که نشان نیسان روی خودرو به چشم می‌خورد، همچنین رنگ‌های جدیدی که به پالت رنگی این خودرو اضافه شده است، رنگ‌های خاکستری و آبی هستند. چرخ‌های آلیاژی 17 اینچی نیز به طرح‌های جدیدی مجهز شده‌اند.

تغییرات آیرودینامیکی در این خودرو به چشم نمی‌خورد؛ گرچه نیسان اعلام کرده پس از عرضه Juke هیبریدی این تغییرات در کل خودروهای جوک به کار رفته است.

به احتمال زیاد این تغییرات در زیر بدنه خودرو قرار گرفته‌اند چون نوع جلوپنجره‌ای که در این جوک غیر برقی به کار رفته بسیار شبیه به نسل قبلی خود است و فرق آنچنانی در ظاهر ندارد.

نیسان جوک 2023 در پنج تریم +ST ,-ST ,ST-L ,ST-L+ و Ti ارائه می‌شود. انواع ST و ST+ چرخ‌های 17 اینچی جدید دارند و ST-L به تزئینات مشکی و چرمی با دوخت‌ سفید در کابین مجهز شده است.

از نوع ST-L به بالا، همه خودروها در قسمت صندوق به فضای جدیدی مجهز شده‌اند. همچنین سیستم جدیدی برای باز کردن خودرو وجود دارد که هم شامل کلید هوشمند جدید با قفل است و هم از طریق نزدیک بودن به خودرو می‌توان به آن دسترسی داشت.

سیستم صوتی Bose با بلندگوهای UltraNearfield یکپارچه در خودرو وجود داشته که البته در پشت سری‌های صندلی‌های جلویی قرار گرفته‌اند. در تریم‌های ST-L+ و Ti نیز دو بلندگوی اضافی وجود دارند که تعداد آن را به 10 عدد می‌رساند.

تغییر مکانیکی از جمله تغییرات در موتور دیده نمی‌شود. این خودرو دارای یک موتور 1.0 لیتری سه سیلندر توربوشارژ است که 113 اسب بخار (84 کیلووات / 114 اسب بخار) قدرت تولید می‌کند و 180 نیوتن متر (133 پوند فوت) گشتاور دارد.

تمام مدل‌های استاندارد به گیربکس هفت سرعته اتوماتیک DCT مجهز شده‌اند که نیرو را به محور جلو می‌فرستد. البته هنوز مدل هیبریدی در استرالیا موجود نشده و تنها گزینه موجود مدل 1.0 لیتری آن است.

قیمت این خودرو در مدل Juke ST از 28,390 دلار استرالیا (17,891 دلار آمریکا) شروع می‌شود. مدل Juke Ti نیز قیمتی معادل با 36,890 دلار استرالیا (23,247 دلار آمریکا) دارد. این مدل در مقایسه با مدل قبلی به اندازه 400 دلار استرالیا (252 دلار آمریکا) گران‌تر است. این خودروها قرار است در اوایل سال 2023 وارد نمایندگی‌های فروش خودروی استرالیا شوند و انتظار می‌رود که این تغییرات کم‌کم در تمامی بازارها مشاهده شود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH