ریزر 2022

موتورولا، رقیب جدی گلکسی زد فلیپ 4 را به بازار جهانی عرضه کرد

موتورولا حدود دو ماه پیش از گوشی ریزر 2022 در چین رونمایی کرد. بسیاری این گوشی تاشو را اولین اقدام موفق موتورولا در بازار گوشی‌های تاشو می‌دانند. با این حال، علاقه‌مندان برای تهیه این اسمارت‌فون باید مدتی صبر می‌کردند، چرا که حالا موتورولا به تازگی این گوشی را در بازارهای بیشتری عرضه کرده است.

ریزر 2022 عرضه شده در بازارهای جهانی تغییری در مشخصاتش نداشته است. به عبارت دیگر، این گوشی با پردازنده اسنپدراگون 8 پلاس نسل یک، هشت گیگابایت رم، 256 گیگابایت حافظه داخلی، باتری 3500 میلی‌آمپری و شارژ باسیم 33 واتی ارائه شده است.

این هندست از طراحی صدفی بهره می‌برد و دارای صفحه نمایش 6.7 اینچی اولد 144 هرتزی است. موتورولا در صفحه نمایش بیرونی گوشی هم از پنل اولد استفاده کرده است، اما یک پنل 2.7 اینچی که از پنل خارجی 1.9 اینچی گوشی گلکسی زد فلیپ 4 بزرگ‌تر است. به واسطه این صفحه نمایش نسبتاً بزرگ، کاربر می‌تواند به اکثر امکانات اسمارت‌فون بدون نیاز به استفاده از صفحه نمایش بزرگ‌تر، دسترسی داشته باشد.

به مانند قابلیت Flex Mode در گوشی تاشوی سامسونگ، کاربر می‌تواند ریزر 2022 را به حالت نیمه باز کند و از دوربین سلفی آن به بهترین شکل ممکن استفاده کند. البته که این اسمارت‌فون در قسمت دوربین ویژگی‌های شاخصی ندارد. یک لنز 50 مگاپیکسلی به عنوان دوربین اصلی و یک لنز 13 مگاپیکسلی اولتراواید در پشت دستگاه تعبیه شده‌اند و یک لنز 32 مگاپیکسلی نیز به عنوان دوربین سلفی در اختیار کاربر است.

اندروید 12، اسپیکرهای استریو و گواهینامه IP52 از دیگر ویژگی‌های این گوشی هوشمند تاشو است.

کاربران برخی از کشورهای اروپایی که ریزر 2022 در بازارشان عرضه شده است، می‌توانند با پرداخت 1183 دلار صاحب اسمارت‌فون تاشوی موتورولا شوند. این دسته از افراد انتخاب دیگری نیز دارند و می‌توانند با پرداخت 100 دلار کمتر، یک دستگاه  گلکسی زد فلیپ 4 بخرند.

البته قیمت ریزر 2022 در بازار انگلیس کمتر از قیمت رقیب کره‌ایش است. انگلیسی‌ها برای خرید گوشی هوشمند تاشوی موتورولا باید 1075 دلار بپردازند، در حالی که برای خرید گوشی هوشمند سامسونگ باید 1132 دلار هزینه کنند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH