هیوندای La Festa N Line با مشخصات جذاب رونمایی شد + گالری تصویر

خودروی جدیدی که جدیدا به لیست خودروهای هیوندای اضافه شده است هیوندای La Festa N Line نام دارد. این خودرو سدانی چینی است که می‌شود گفت چیزی بین النترا و سوناتا است. این خودرو ظاهری تهاجمی داشته که باعث می‌شود این مدل یک ابر هیوندای متفاوت باشد.

جلوپنجره جدید این خودرو دارای چراغ دی لایت الی‌ای‌دی به شکل شش ضلعی است و تزئینات مشکی براقی دارد که شکلی تهاجمی‌تر به آن بخشیده است. سپر نیز از نظر اندازه بزرگتر شده، از نوع آلومینیومی بوده که تا طرفین ادامه پیدا می‌کند.

چرخ‌های آلیاژی مجهز به دو رنگ هستند که نشان N روی درپوش‌های مرکزی آنها به چشم می‌خورد. خودروی هیوندای La Festa N Line همچنین دارای سپر عقب جدید، دیفیوزر تزئینی با اگزوز چهارگانه و یک بال روی درب عقب است. نوع رنگ‌هایی که برای این خودرو در نظر گرفته شده است رنگ خاکستری مات با رگه‌های مشکی براق است.

امکاناتی که برای فضای داخلی استفاده شده است باعث شده که بسیار مدرن‌تر بنظر برسد. دو صفحه نمایش 10.25 اینچی در کابین قرار داشته و کنترل از نوع فیزیکی در زیر آن قرار دارد. همچنین فضای شارژ بی‌سیم در خودرو تعبیه شده است. البته هیوندای اعلام کرده است که امکان دارد در آینده نزدیک این تغییرات در بقیه محصولات Lafesta نیز مشاهده شود. ولی جزئیاتی مثل نشان N روی فرمان، دوخت قرمز رنگ صندلی‌ها و حالت رانندگی اسپرت به طور انحصاری در اختیار N Line باقی خواهند ماند.

این خودرو موتور توربوشارژ 1.5 لیتری خواهد داشت، علاوه بر آن، این موتور از نوع چهار سیلندری جدید بوده که قدرتی معادل با 197 اسب بخار (147 اسب بخار/ 200 اسب بخار) دارد. این موتور نسبت به نسل قبل قدرت کمتری دارد. موتور نسل قبل 1.6 لیتری توربوشارژ قدیمی است که 201 اسب بخار (150 کیلووات / 204 اسب بخار) قدرت دارد. این نوع موتور در نسخه اسپرت هیوندای لافستا خیلی دیده نمی‌شود.

بقیه مشخصات این خودرو هنوز اعلام نشده است بنابراین هنوز اطلاع نداریم که نوع N Line آن سریع‌تر خواهد بود یا نسخه Luxury Sport. این خودرو قرار است در چین توسط شرکت مشترک پکن و هیوندای تولید شود. این خودرو قرار است در ماه آینده وارد بازارها شود و به احتمال زیاد فقط در چین عرضه خواهد شد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH