هیوندای توسان 2025 معرفی شد + تصویر و جزییات

کمپانی خودروسازی هیوندای به تازگی از فیس لیفت هیوندای توسان رونمایی کرده است. هیوندای توسان یکی از محبوب‌ترین خودروهای جمع‌ و جور است و فیس لیفت آن به زودی در سال 2025 به بازارهای اروپا و ایالات متحده عرضه می‌شود. به نظر می‌رسد که چرخ‌های جدیدی برای این فیس لیفت طراحی شده باشد. علاوه بر آن، نمای پشت خودرو نیز اکنون تغییر کرده است.

هیوندای توسان 2025 جدید دارای یک جلوپنجره بزرگ با چراغ‌های جلو و عقب ارتقا یافته خواهد بود. علاوه بر آن، این احتمال وجود دارد که یک پیشرانه هیبریدی، پلاگین هیبریدی یا بنزینی در آن قرار گیرد. نسل فعلی هیوندای توسان در حال حاضر دارای یک پیشرانه قدرتمند است که قدرت و عملکرد چشمگیری را ارائه می‌دهد.

حالا کابین جادار آن مجلل‌تر شده و ویژگی‌های ایمنی و مواد داخلی با کیفیت عالی بیشتری دارد. پس از ورود به کابین با ترکیب رنگ سبز، مشکی و خاکستری روبرو هستیم و فرمانی سه پره و مینیمال توجه‌مان را به خود جلب می‌کند.

همچنین یک پانل ابزار و یک صفحه نمایش خمیده پانوراما نیز وجود دارند که از ترکیب کلاستر دیجیتالی 12.3 اینچی و یک سیستم اطلاعات سرگرمی 12.3 اینچی تشکیل شده است.

این بار در کنسول مرکزی، شارژر بی‌سیم تلفن هوشمند و دو کاپ هولدر حضور دارند و صندلی‌های جلو به سیستم خود گرم‌شونده و تهویه مجهز می‌شوند. کنترل فیزیکی زیادی به اهرم تعویض دنده اضافه شده و بنظر می‌رسد که هیوندای بخواهد دو رنگ جدید سبز و قرمز را برای فیس لیفت هیوندای توسان ارائه کند.

جدا از این مواردی که در بالا به آنها اشاره کردیم، هیوندای بسیاری از ویژگی‌های ایمنی استاندارد را برای کاهش تصادفات جاده‌ای و دستیار کمک راننده در این خودرو ارائه کرده است که به عنوان مثال می‌توانیم به سیستم ترمز خودکار استاندارد، تشخیص عابر پیاده و هشدار خروج از خط اشاره کنیم.

در حال حاضر هیچ اطلاعاتی در مورد گیربکس موجود در فیس لیفت هیوندای توسان وجود ندارد، اما سازنده اشاره کرده که این خودرو در همه زمینه‌ها به خوبی ارتقا پیدا کرده است. حدس می‌زنیم که قیمت مدل پایه هیوندای توسان 2025 از حدود 29000 دلار آغاز شود. این قیمت برای مدل‌های پریمیوم تا 40000 دلار نیز افزایش خواهد یافت. با این حال، هنوز اطلاعات دقیقی از قیمت آن به طور رسمی منتشر نشده است.

هیوندای توسان جدید احتمالا در اواسط سال 2024 به طور رسمی معرفی می‌شود و سپس در پاییز 2024 پیش سفارش آن آغاز شده و به بازارها عرضه خواهد شد. اگرچه این شرکت هنوز تاریخ دقیق عرضه آن را تعیین نکرده است؛ برای اخبار بیشتر در این زمینه با ما همراه باشید.

2 در مورد “هیوندای توسان 2025 معرفی شد + تصویر و جزییات”

  1. جلیل شریفی

    باسلام خسته نباشید واز زحمتهای شما خیلی متشکرم وهمیشه پایدار سر بلند باشید خواهشمندم بیش از اندازه منتظرمان نگذارید وانشاالله ماهم از ین کار ارزشمند شما قدردانی کنیم

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH