نخستین تصاویر و جزئیات مربوط به پرچمدار جدید هواوی منتشر شد

یک افشاگر با نام مستعار Hoilndi نخستین فردی بود که الگوی طراحی اسمارت‌فون هواوی میت 50 پرو را فاش کرد. همچنین وی پیش‌تر رندرهایی از شیائومی 12 اولترا را با مخاطبان خود به اشتراک گذاشته بود. اکنون این افشاگر نخستین رندرهای اسمارت‌فون هواوی P60 را در فضای آنلاین منتشر کرده است.

این دست‌اندرکار حوزه صنعت طی گزارشی ادعا کرده که اسمارت‌فون‌های هواوی P60 و هواوی P60 پرو اساسا از ظاهری مشابه با یکدیگر برخوردار خواهند بود. به بیان دقیق‌تر تفاوت‌های اصلی میان این 2 مدل به ویژگی‌های نمایشگر و سنسورهای تصویربرداری دوربین مربوط می‌شود. ورژن استاندارد هواوی P60 از نمایشگری با انحنای اندک در لبه‌ها و یک حفره کروی‌شکل در مرکز قسمت فوقانی جهت میزبانی از دوربین سلفی بهره خواهد برد. همچنین پنل پشتی این اسمارت‌فون همانند مدل نسل قبلی آن کماکان از 2 ماژول دایروی‌شکل میزبانی خواهد کرد.

این منبع خبری می‌افزاید که سری هواوی P60 دارای اسم رمز مونالیزا (Mona Lisa) بوده و سیستم دوربین ارتقایافته آن نیز شامل سنسور اصلی 64 مگاپیکسلی و لنزی با گشودگی دیافراگم متغیر خواهد بود. بعلاوه این خانواده از نسل جدید فناوری تصویربرداری Xmage هواوی بهره‌برداری خواهد کرد. از جنبه پیکره‌بندی سخت‌افزاری نیز این اسمارت‌فون احتمالا مجهز به تراشه اسنپ‌دراگون 8 نسل 2 کوالکام خواهد بود. اما تراشه مذکور این‌بار نیز به احتمال فراوان از قابلیت اتصال به شبکه 5G پشتیبانی نخواهد کرد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH