خدای جنگ: رگناروک

سونی بابت اسپویل شدن داستان بازی خدای جنگ معذرت‌خواهی کرد

کوری بارلوگ از استودیوی بازی‌سازی سنتا مونیکای سونی، از طرفداران بابت فاش شدن داستان و گیم‌پلی بازی «خدای جنگ: رگناروک» معذرت‌خواهی کرد.

داستان از این قرار است که نسخه انحصای بازی محبوب «خدای جنگ: رگناروک» نهم نوامبر (18 آبان) منتشر می‌شود، اما در این بین عده‌ای از فروشندگان نسخه‌های ناقص و بی‌کیفیتی را از این این بازی به فروش می‌رسانند. گیمرهایی که بعد از چهار سال انتظار دیگر طاقت دوری از قهرمان محبوبشان کریتوس را ندارند، این نسخه‌ها را تهیه کرده‌اند و با انتشار تصاویر و ویدئوهایی از آنها، گیم‌پلی و نقاط حساس داستان بازی را به اصطلاح اسپویل می‌کنند.

چند روز پیش بارلوگ توییت کرده بود: «فروشگاه‌ها بازی را دو هفته پیش از عرضه رسمی به فروش می‌رسانند. واقعاً ناامیدکننده است. تازه به فواید داشتن اینستالر بر روی دیسک سخت پی برده‌ام.»

بارلوگ در توییتی که به تازگی منتشر کرده، عنوان کرده است: «ما از تمام کسانی که به زحمت افتاده‌اند و باید از فاش‌کنندگان محتوای بازی دوری کنند، معذرت‌خواهی می‌کنیم. این که شما مجبور به انجام این کار شده‌اید، واقعاً احمقانه است. این اصلاً آن چیزی نیست که ما در سنتا مونیکا خواستارش بودیم.»

چندی پیش واشنگتن پست با انتشار مقاله‌ای در خصوص نسخه جدید بازی خدای جنگ، به بررسی اولیه آن پرداخته بود. در ابتدا اعلام شده بود که رگناروک بازی انحصاری کنسول پلی استیشن 5 است، اما سپس تایید شد که ابن بازی بر روی کنسول نسل قبلی سونی، یعنی پلی استیشن 4 نیز عرضه خواهد شد.

نویسنده مطلب مربوط به بررسی اولیه بازی خدای جنگ: رگناروک در واشنگتن پست، اظهار کرده بود که به نظر می‌رسد این بازی برای پلی استیشن 4 ساخته شده است و سپس بر روی کنسول جدید سونی انتقال یافته است. او به این موضوع نیز اشاره کرده بود که عنوان انحصاری محبوب سونی به وضوح از تمام امکانات گرافیکی و پردازشی پلی استیشن 5 استفاده نکرده است.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH