چند فولکس واگن جدید در راه نمایشگاه SEMA + تصویر

هر ساله خودروسازان زیادی در نمایشگاه SEMA در لاس وگاس جمع می‌شوند تا گزینه‌های سفارشی‌سازی‌شده فراوانی را به نمایش بگذارند.

حالا قرار است از فردا این نمایشگاه آغاز شود و شرکت خودروسازی فولکس واگن نیز قصد دارد چندین کانسپت را به نمایش بگذارد.

کانسپت Jetta GLI Performance هنوز معرفی نشده است که قرار است فردا فولکس واگن از آن رونمایی کند.

همچنین لوازم جانبی جدیدی نیز به همراه این خودروها معرفی خواهند شد. حالا در ادامه با ما همراه باشید تا با ویژگی‌های این خودروها آشنا شده و تصاویر جذاب آن‌ها را نیز ببینید.

کانسپت Atlas Basecamp Camping

کانسپت Atlas Basecamp Camping

این کانسپت به چهار چرخ متحرک مجهز شده است. کانسپت Atlas Basecamp Camping دارای سیستم تعلیق H&R و کویلاورهای Street Performance Adventure Lift است. لاستیک‌های 17 اینچی خودرو به طور کامل روی زمین قرار گرفته و چسبندگی کامل خودرو به زمین را فراهم می‌کنند. در صندوق عقب نیز نمونه اولیه پمپ هوای دو در یک وجود دارد. از این قابلیت می‌توان برای باد کردن تشک کمپینگ یا تجهیزات ورزشی استفاده کرد.

کانسپت Taos Basecamp Active

کانسپت Taos Basecamp Active

این کراس‌اوور به چندین قطعه آفرود مجهز شده است. سیستم تعلیق آن به طور برجسته بوده که باعث می‌شود فاصله آن از سطح زمین زیاد شود. میله‌های حمل‌کننده و قفسه‌ دوچرخه نیز چندمنظوره بودن خودرو را چندین برابر می‌کند.

کانسپت ID.4 EV Drone Command

کانسپت ID.4 EV Drone Command

فولکس‌واگن پس از اینکه تغییراتی در ID.4 ایجاد کرد، قرار شد خودروی کانسپت ID.4 EV Drone Command را ارائه دهد. این خودرویی پهبادگونه است یعنی سرنشینی ندارد و می‌توان در مواقع تست موارد مختلف در دنیای واقعی از آن استفاده کرد. همچنین این خودروی برقی به یک واحد ذخیره سازی سفارشی در صندوق عقب و منبع انرژی قابل‌حمل نیز مجهز شده است. چرخ‌های کانسپت ID.4 EV Drone Command اندازه‌ای برابر با هجده اینچ داشته و سیستم تعلیق سنگین خودرو می‌تواند وزن اضافی آن را کنترل کند.

کانسپت ID.4 Accessories

کانسپت ID.4 Accessories

کانسپت ID.4 Accessories دارای سبد Thule روی سقف، قفسه دوچرخه نصب شده در بالای خودرو و محافظی برای جلوگیری از ریزش آب روی خودرو است. همچنین چرخ‌های هشت اینچی با فاصله‌دهنده H&R TRAK+ و لاستیک‌های مرکزی از دیگر ویژگی‌های این خودرو است.

کانسپت GTI Accessories

کانسپت GTI Accessories

فولکس واگن در این مدل از اسپویلر عقب و چرخ‌های 20 اینچی مشکی براق استفاده کرده است. علاوه بر آن، کالیپرهای جلویی هشت پیستونی و روتورهای تهویه‌شده 14.6 اینچی نیز در خودرو تعبیه شده‌اند که آن را حتی خواستنی‌تر هم می‌کنند. کویل‌اورهای H&R Street Performance در این مدل نیز به کار رفته است. روی سقف خودرو نیز جعبه‌ای قرار گرفته که باعث بالا رفتن محبوبیت آن می‌شود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH