گوگل پیکسل 7 پرو در تست سنجش دوام ناامیدکننده ظاهر شد + ویدیو

یک وبلاگ‌نویس مشهور با شناسه JerryRigEverything اخیرا تست‌های سنجش دوام خود را روی اسمارت‌فون پرچم‌دار جدید گوگل اجرا نموده است. بدین منظور وی تصمیم به گسترش آیتم‌های مورد ارزیابی گرفت و مقاومت گوگل پیکسل 7 پرو در برابر خراشیدگی را مورد بررسی قرار داد. به بیان دقیق‌تر این فعال یوتیوبی، مقاومت فریم فلزی گوشی را ارزیابی کرد؛ قسمتی که به‌طور همزمان به سوی ماژول دوربین پیکسل 7 پرو نیز امتداد یافته است.

همان‌طور که در ویدیوی زیر ملاحظه می‌کنید؛ سطح فلز به آسانی دچار خراشیدگی می‌شود. بنابراین کاربران هنگام استفاده از گوشی بایستی جانب احتیاط را رعایت کنند. همچنین در پدیده‌ای عجیب، شخص وبلاگ‌نویس با کشیدن چاقو روی گلس‌های پشتی و جلویی گوشی موفق به ایجاد خراشیدگی‌هایی در این قسمت‌ها شد. تماس چاقوهایی از این دست با شیشه به‌طور معمول موجب ایجاد خط و خش روی آن نمی‌شود؛ چرا که سختی فلز مورد استفاده برای تولید این چاقوها کمتر از 6 در مقیاس موس است.

در عین‌حال ابزارهای کالیبره شده هیچ‌گونه عملکرد غیر عادی از خود نشان ندادند. استفاده از ابزار با درجه سختی 5 موجود ایجاد خراشیدگی روی گلس نشد؛ اما با به‌کارگیری ابزار با درجه سختی 6، خراشیدگی‌هایی روی گلس ظاهر شدند. تهیه‌کننده ویدیو ادعا می‌کند که این موضوع به گونه خاصی از چاقوها مربوط می‌شود. اما بایستی توجه داشت که حتی استفاده از یک چاقوی دیگر نیز موجب ایجاد خراشیدگی‌هایی روی گلس شد. متاسفانه این بلاگر از تست چاقوهای مورد اشاره روی گلس یک اسمارت‌فون دیگر غافل شد.

در رابطه با تست خمش نیز اگرچه گوگل پیکسل 7 پرو مردود نشد؛ اما در عین‌حال از این آزمون نیز به‌طور کامل سربلند بیرون نیامد. همان‌طور که در ویدیو مشاهده می‌کنید؛ کیس گوشی از محل قرارگیری آنتن دچار ترک شد؛ اما در عین‌حال دستگاه به‌طور کامل متلاشی نشد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH