ایده جدید ایلان ماسک؛ قابلیت ویرایش توییت برای همه کاربران!

ویژگی ویرایش پیام‌ها در توییتر طی ماه اکتبر امسال از یک مفهوم افسانه‌ای به یک مشخصه واقعی قابل استفاده برای مردم تبدیل شد. اما این قابلیت احتمالا در آینده‌ای بسیار نزدیک در دسترس عموم کاربران قرار می‌گیرد. بر اساس اعلام خبرگزاری بلومبرگ، این مشخصه احتمالا یکی از نخستین تغییرات بزرگ توییتر تحت رهبری ایلان ماسک به‌شمار خواهد رفت. خبرگزاری بلومبرگ معتقد است که توییتر در اوایل هفته جاری این قابلیت را در اختیار عموم کاربران قرار خواهد داد.

در حال حاضر قابلیت ویرایش توییت‌ها صرفا در اختیار مشترکین توییتر بلو قرار داشته و این افراد با پرداخت حق اشتراک 4.99 دلاری قادر به استفاده از ویژگی مذکور خواهند بود. بعلاوه این مشخصه صرفا برای کاربران در چند کشور خاص قابل دسترس است. توییتر تایید کرده که ویژگی ویرایش از جنبه فنی هنوز در مرحله تست قرار دارد. با این‌حال ظاهرا ایلان ماسک معتقد است که این ویژگی برای استفاده عمومی مهیا است. بعلاوه وی سرگرم برنامه‌ریزی برای بازنگری اساسی در اشتراک توییتر بلو بوده و برنامه جدید احتمالا طی روزهای آینده به مرحله اجرا گذاشته خواهد شد.

بر اساس گزارشات تائید شده در برنامه جدید، حق اشتراک توییتر بلو از رقم 20 دلاری پیش‌بینی شده به 8 دلار کاهش خواهد یافت. پرداخت چنین مبلغی اساسا امکان اجازه ماهیانه تیک آبی تایید شده را در اختیار کاربران توییتر قرار می‌دهد. همچنین کاربران پرداخت‌کننده حق اشتراک از پاسخ‌های اولویت‌دار، امکان ارسال صداها و ویدیوهای طولانی و کاهش 50 درصدی تبلیغات متعدد بهره‌مند خواهند شد. بر اساس گزارش خبرگزاری بلومبرگ، سرویس جدید توییتر بلو احتمالا از اوایل وقت روز دوشنبه 7 نوامبر (16 آبان ماه) راه‌اندازی خواهد شد.

ایلان ماسک به تیم توسعه‌دهنده توییتر بلو اعلام کرده که در صورت عدم رعایت این ضرب‌الاجل از شرکت اخراج خواهند شد. همچنین بر اساس شنیده‌ها به منظور تحقق این هدف حداقل یکی از کارمندان توییتر در دفتر کار خود خوابیده است. وبسایت The Verge در گزارش عصر روز چهارشنبه خود اعلام کرد که کارمندان هنوز آماده اخراج شدن هستند؛ اگرچه این تصمیم می‌تواند حدودا نیمی از نیروی کار توییتر را تحت تاثیر قرار دهد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH