اپلیکیشن Street View به زودی توسط گوگل متوقف خواهد شد

از اوایل سال بعد میلادی فعالیت اپلیکیشن Street View هم در دستگاه‌های اندرویدی و هم دستگاه‌های iOS متوقف خواهد شد و این اپلیکیشن به زودی از گوگل پلی و اپ استور نیز حذف خواهد شد.

این مسئله را اولین بار 9to5Google در به‌روزرسانی اخیر این اپلیکیشن کشف کرد و حالا سخنگوی گوگل آن را تایید کرده است. براساس اعلام گوگل، فعالیت اپلیکیشن Street View از مارس سال آینده میلادی متوقف خواهد شد.

گوگل با عرضه این اپلیکیشن بر روی اندروید و iOS کاربران را قادر ساخت تا با استفاده از خدمات شرکت، تصویری 360 درجه از مکان‌های مختلف در سرتاسر جهان مشاهده کنند. البته این قابلیت از روی اپلیکیشن گوگل مپس حذف نخواهد شد. نسخه وب اپلیکیشن Street View Studio نیز به فعالیت خود ادامه خواهد داد تا کاربران بتوانند تصاویر خود از فضاهای مختلف را با سیستم به اشتراک بگذارند.

به عبارت دیگر، گوگل حس کرده است که دیگر نیازی به اپلیکیشن Street View ندارد و می‌تواند فعالیت آن را در قالب یک قابلیت بر روی گوگل مپس ادامه بدهد. همان طور که اشاره شد، گوگل در آخرین به‌روزرسانی خود برای این اپلیکیشن به نحوی این حرکت را عنوان کرده بود که با اعلام سخنگوی شرکت، این اقدام حالت رسمی به خود گرفت.

یکی از ویژگی‌های پر طرفداری که دیگر در دسترس نخواهد بود، قابلیت Photo Paths در اپلیکیشن Street View است. این ویژگی را گوگل از سال پیش عرضه کرده بود و به واسطه آن فرد می‌توانست تصاویر 2D مکان‌های مختلفی را که دوربین‌های گوگل پوشش نداده بودند، بگیرد و در سیستم آپلود کند تا تصویر سه‌بعدی مورد نظر از خیابان یا محله تولید شود.

یکی از جملاتی که در به‌روزرسانی آخر Street View به نحوی رمزگشایی شده است، مربوط به همین قابلیت است. البته کاربران همچنان می‌توانند تصاویر خود را از طریق گوگل مپس به اشتراک بگذارند. به واقع می‌توان گفت روح Street View در کالبد گوگل مپس به زندگی ادامه خواهد داد!

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH