اولین تصویر لو رفته از نسخه مینی جدیدترین پرچم‌دار لنوو K920

اگر به خاطر داشته باشید هفته گذشته اخباری مبنی بر عرضه آخرین تولید کمپانی چینی لنوو، یعنی فبلت K920 منتشر شد. این شرکت برای اولین بار در ماه ژوئن از این گوشی اسم برد و قرار است تا این پرچم‌دار را در تاریخ پنجم آگوست معرفی کند؛ اما جدیدترین اخبار نشان می‌دهد که این شرکت نیز همانند دو کمپانی کره‌ای سامسونگ و ال‌جی، برای عرضه نسخه مینی یا کوچک‌شده پرچم‌دارش وسوسه شده است. در عکسی که به‌تازگی به دست ما رسیده است نسخه مینی این پرچم‌دار در کنار نسخه اصلی آن دیده می‌شود.

نسخه مینی این غول چینی، دارای صفحه‌نمایشی 5.5 اینچی است. به همین دلیل شاید نام مینی برای این گوشی کمی ناخوشایند باشد.

ورژن اصلی این پرچم‌دار کمی از 6 اینچ بزرگ‌تر بوده و رزولوشن فوق‌العاده QHD یعنی 1440 در 2560 پیکسل عرضه می‌شود؛ بنابراین می‌توان رزولوشن 1920 در 1080 یا FHD را برای نسخه مینی بتوان تصور نمود. در این تصویر می‌توان ملاحظه کرد که برادر کوچک‌تر K920 نیز دارای بدنه‌ای آلومینیومی است و از این لحاظ کاملا شبیه به نسخه اصلی است.

mini-k920

در ادامه می‌توان برای این لنووی کوچک، پردازنده Snapdragon 801 را در کنار 2 گیگابایت رم و 16 گیگابایت حافظه داخلی را متصور دانست؛ اما واقعا آیا با این شرایط می‌توان این محصول را مینی دانست؟ این کانفیگ برای برخی از کمپانی‌ها می‌تواند ویژگی‌های یک پرچم‌دار باشد تا یک نسخه کوچک!

در عکس موردنظر می‌توان دوربین این نسخه کوچک‌شده را 13 مگا پیکسلی دانست که احتمالا یک دوربین 5 مگا پیکسلی نیز جهت عکس‌های سلفی برای کاربر در نظر گرفته‌شده است. قیمت مشخص شده برای این محصول، حدود 323 دلار خواهد بود.

 

1 در مورد “اولین تصویر لو رفته از نسخه مینی جدیدترین پرچم‌دار لنوو K920”

  1. یکم بی ریخت نیست به نظرتون حالا مشخصاتشو بیخیال شیم که عالیه

    راستی یه قمست باسه ورود به سایت بزارید من الان میخوام اکانتم وارد شم نمیدونم کجا برم
    و اینکه اعضایی که فعلا هستن و نظر میزارن لطفا بهشون اجازه کامنت بدون تایید بدید ینی همون لحظه کامنتشون نشون داده شه اگرم توهینی شد ویرایشش کنید ممنون ایول ای تی رسان

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH