سرویس امازون موزیک پرایم

تهدیدی جدید برای اسپاتیفای، آمازون پرایم به 100 میلیون آهنگ رسید

با پیشرفت‌های اخیر سرویس آمازون موزیک، مشترکین Prime ممکن است دیگر نیازی به Spotify نداشته باشند.

مشترکین آمازون پرایم اکنون از طریق آمازون موزیک به 100 میلیون آهنگ دسترسی دارند.

پیش از این، مشترکین Prime فقط می‌توانستند دو میلیون آهنگ را از طریق این سرویس پخش کنند.

در حالی که مشترکین می‌توانند به همه 100 میلیون آهنگ دسترسی داشته باشند، آن‌ها فقط می‌توانند آهنگ‌ها را به صورت تصادفی یا شافل گوش کنند.

احتمالاً آخرین مانور آمازون، مالکان Spotify را مورد توجه قرار داده است. مشترکین آمازون پرایم اکنون به 100 میلیون آهنگ دسترسی دارند، آن‌هم بدون هیچ‌گونه هزینه اضافی. قبلاً، مردم مجبور بودند یا برای Amazon Music Unlimited هزینه اضافی بپردازند یا به کاتالوگ دو میلیون آهنگ که قبلاً از طریق آمازون موزیک در دسترس بود، راضی باشند.

ممکن است دو میلیون آهنگ زیاد به نظر برسند، اما آمازون موزیک زمانی که نوبت به آخرین آهنگ‌ها و برخی آهنگ‌ها در صدر جدول می‌رسید، کاملاً محدود بود. کتابخانه 100 میلیون آهنگی که اکنون در دسترس اعضای Prime است، بسیار قوی‌تر و بهتر است.

در حالی که این تغییر ممکن است برای تغییر لیست ما از بهترین برنامه‌های موسیقی در ویندوز کافی باشد، هنوز محدودیت‌های قابل توجهی برای Amazon Music وجود دارد. در حالی که اعضای Prime می توانند همه 100 میلیون آهنگ موجود در کتابخانه را پخش کنند، آن‌ها فقط می‌توانند این کار را در حالت shuffle انجام دهند. آن‌ها می توانند آهنگ‌ها را بر اساس ژانر، هنرمند یا آلبوم گوش کنند، حق انتخاب زیادی برای پخش یک آهنگ خاص ندارند.

این محدودیت کافی است تا برخی افراد را به اشتراک‌های پولی بدون چنین محدودیت‌هایی سوق دهد، اما برتری‌ها، آمازون موزیک را به خوبی در برابر سرویس رایگان Spotify قرار می‌دهد. بسیاری از مردم قبلاً عضویت Prime خود را به عنوان یک مورد مستقل می‌بینند که برای بخش خاصی از اشتراک، مانند Prime Video یا ارسال سریع، ارزشمند است.

یک کتابخانه موسیقی رایگان – یا حداقل کتابخانه ای که نیازی به پرداخت اضافی برای اعضای Prime ندارد – ممکن است برای بسیاری از افراد بیش از اندازه کافی باشد.

نسخه رایگان Spotify دارای تبلیغات است. در حالی که آمازون موزیک به یک اشتراک پولی متصل است، ممکن است به تنهایی به عنوان هزینه اضافی در نظر گرفته نشود. به طور موثر، این امر آمازون موزیک را کاملاً در برابر نسخه رایگان Spotify قرار می‌دهد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH