هدفون 3 میلیاردی، عضو جدید خانواده اپل

apple-beats

سرانجام پس از مدت‌ها گمانه‌زنی و امروز و فردا شدن مذاکرات، شرکت اپل موفق شد تا قرارداد خرید شرکت بیت را به ثبت برساند و این هدفون 3 میلیاردی، عضوجدید خانواده اپل شد.

هدفون‌های بیت بدون شک یکی از برترین محصولات در رده هدفون‌های حرفه‌ای هستند و در سراسر جهان بسیاری از افراد از کیفیت بالای این محصولات بهره‌مند شده‌اند و همین امر نیز اپل را تطمیع کرد تا بتواند کنترل این شرکت را در اختیار بگیرد. البته این در خرید برای اپل کم‌هزینه نیز نبود و مسئولان این غول آمریکایی برای مالکیت کامل این کمپانی مجبور شدند دست‌به‌جیب شده و رقم بسیار سنگین 3 میلیارد دلار را پرداخت نمایند.

شرکت اپل اعلام کرده است که تصمیم دارد تا در طول بازه زمانی کوتاه، تمرکز خود را بر روی بهبود کیفیت و کارایی محصولات بیت بگذارد. البته این موضوع می‌تواند در عین هیجان‌انگیز بودن، بسیار نگران‌کننده نیز باشد زیرا محصولات بیت در حال حاضر نیز کیفیت بسیار بالایی دارند و اپل ثابت کرده است که برای کیفیت بالا، قیمت بسیار بالایی را از کاربران خود طلب می‌کند و با توجه به قیمت بالای هدفون‌های بیت، باید انتظار داشت که در صورت پیشرفت این هدفون‌ها توسط اپل، قیمت آن‌ها به حد بسیار بالایی رسیده و عملا از سطح بودجه بسیاری از افراد خارج گردد.

اپل درباره پیوستن بیت به بدنه این شرکت در بیانیه‌ای این‌چنین اعلام نمود: «ما امروز بسیار هیجان‌زده هستیم زیرا به‌صورت رسمی ورود بخش‌های موسیقی بیت و الکترونیک بیت به خانواده اپل را تبریک می‌گوییم. موسیقی همواره در قلب ما جایگاه ویژه‌ای دارد و این‌که گروهی از افراد که به‌اندازه ما عاشق موسیقی هستند را در کنار خود و ملحق شده به خود می‌بینیم بسیار خرسندیم. مؤسسان شرکت بیت یعنی جیمی لاوین و دکتر دره، محصولاتی بسیار زیبا تولید کرده‌اند که به میلیون‌ها نفر در سراسر جهان کمک کرده است تا ارتباطشان با موسیقی را عمیق‌تر کنند. ما از اینکه قرار است با این گروه همکاری کنیم بسیار خوشحال هستیم و می‌خواهیم عملکرد فعلی را بازهم پیشرفت بدهیم و انتظار برای دیدن محصول بعدی برای ما بسیار طاقت‌فرسا خواهد بود.»

شرکت اپل در ماه می میلادی برای نخستین بار ماجرای خرید بیت را رسانه‌ای کرد، در آن زمان گفته شد که پیشنهاد اپل برای خرید این شرکت به رقم 3 میلیارد دلار ارائه‌شده است و سرانجام پس از چند ماه این قرارداد به‌صورت رسمی به ثبت رسید.

بسیاری از افراد معتقدند که اپل در برنامه‌های خود برای بیت تصمیم دارد تا محصولات بیت را با سرویس‌های موسیقی داخلی محصولات اپل همخوان سازد. همچنین در اخبار دیگر نیز شنیده می‌شود که اپل قصد دارد تا 200 کارمند بیت را تعدیل نیرو سازد و تنها افرادی که خلاق هستند را به بدنه اصلی شرکت اپل منتقل نماید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH