مینی کامپیوتر Chuwi CoreBox 4th با پردازنده نسل دوازدهمی اینتل معرفی شد

شرکت Chuwi از عرضه یک مینی کامپیوتر کاملا جدید با نام CoreBox 4th مجهز به آخرین پردازنده‌های موبایلی نسل دوازدهمی Core اینتل خبر داده است. این دستگاه مجهز به 3 خروجی شامل HDMI 2.0، Display Port 1.4 و تاندربولت 4 جهت اتصال نمایشگر بوده و در عین‌حال از یک ماژول وای‌فای 6E نیز بهره می‌گیرد.

پردازنده‌های نسل دوازدهمی Core اینتل با استفاده از فرآیند 7 نانومتری تولید می‌شوند. عملکرد GPU این پردازنده‌های جدید در مقایسه با مدل‌های نسل یازدهم 20 درصد افزایش یافته و عملکرد مولتی ترد نیز نسبت به نسل قبلی 100 درصد ارتقاء یافته است. پردازنده‌های نسل دوازدهمی اینتل با حداکثر فرکانس 4.4 گیگاهرتز فعالیت می‌کنند.

پورت تاندربولت 4 این دستگاه از محتوا با رزولوشن 8K پشتیبانی می‌کند. سایر پورت‌ها از خروجی 4K با سرعت 60 فریم برثانیه پشتیبانی خواهند کرد. مینی کامپیوتر CoreBox 4th دارای عملکرد گرافیکی فوق‌العاده‌ای بوده و از 16 گیگابایت حافظه LPDDR5 با حداکثر فرکانس 4800 مگاهرتز استفاده می‌کند.

در عین‌حال این کامپیوتر با ابعادی کاملا جمع‌وجور معادل 44x134x139 میلی‌متر به بازار عرضه خواهد شد. پورت تاندربولت 4 در مقایسه با درگاه USB 3.0 تقریبا 8 برابر سریع‌تر بوده و نرخ تبادل داده از این طریق احتمالا به 40 گیگابیت برثانیه خواهد رسید. همچنین کاربران می‌توانند از این درگاه برای شارژ سایر دستگاه‌ها با توان 90 وات استفاده کنند.

دستگاه CoreBox 4th در تست‌های داخلی به‌عنوان یکی از سریع‌ترین و کم سروصداترین مینی کامپیوترهای بازار شناخته شد. میزان نویز تولید شده توسط این مینی کامپیوتر جدید هنگام تست در آزمایشگاه شرکت Chuwi کمتر از 20 دسی‌بل بود. هنگام اجرای عملیات پردازشی سنگین نیز میزان نویز تولید شده توسط CoreBox 4th از مرز 35 دسی‌بل فراتر نخواهد رفت.

مینی کامپیوتر جدید CoreBox 4th در ماه نوامبر 2022 روانه بازار خواهد شد. این محصول با قیمت‌‌گذاری رسمی 449 دلاری ارائه شده و خریداران اولیه می‌توانند از تخفیف 50 دلاری بهره‌مند شوند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH