هدست اپل

هدست جدید اپل، واقعیت افزوده و واقعیت مجازی را ترکیب می‌کند

گزارش‌ها حکایت از آن دارند که اپل دست پر به بازار هدست‌ها وارد می‌شود و می‌خواهد در این بازار با یک تیر دو نشان بزند. به واقع هدست اپل واقعیت افزوده و واقعیت مجازی را ترکیب می‌کند. در ماه مه گزارشی منتشر شد مبنی بر این که نمونه‌های اولیه از این دستگاه به هیئت مدیره شرکت نشان داده شده و تاییدیه آنها را گرفته است.

حالا اخبار به دست آمده از شرکت نشان می‌دهند که این هدست ترکیبی از اوایل ماه مارس سال آینده میلادی به تولید انبوه می‌رسد. به واقع گفته می‌شود کوپرتینویی‌ها این خبر را در ماه بعدی میلادی به صورت رسمی اعلام خواهند کرد.

در گزارش دیگری در این خصوص عنوان شده که تولید انبوه هدست ترکیبی اپل در سه ماهه مالی اول سال میلادی آینده آغاز خواهد شد. در این گزارش ادعا شده است که از این دستگاه در آوریل رونمایی می‌شود. احتمال می‌رود که سفارش اولیه محدود باشد و چیزی حدود هفتصد هزار دستگاه از این هدست در طی یک سال روانه بازارها شود.

پگاترون که یک شرکت تولید قطعات الکترونیکی تایوانی است، در تولید هدست اپل با این شرکت همکاری می‌کند. این گزارش اخیر را می‌توان در راستای صحبت‌های مینگ چی کو دانست که عنوان کرده بود پیش‌بینی می‌کند اپل هدست خود را در بازه زمانی ژانویه تا دومین سه ماهه مالی از سال 2023 رونمایی کند.

کو صحبت‌های مطرح شده در مورد ترکیبی بودن هدست اپل را نیز تایید کرده است. به عبارت دیگر، همان طور که در ابتدای مطلب اشاره شد، باید منتظر هدستی باشیم که به راحتی می‌تواند بین واقعیت مجازی و واقعیت افزوده سوئیچ کند. این محصول اپل در صورت رونمایی می‌تواند با استقبال گسترده بازار، به خصوص علاقه‌مندان به بازی‌های رایانه‌ای، همراه شود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH