حالت Custom Accessibility Mode

اپل با قابلیتی جدید، iOS را انعطاف‌پذیرتر می‌کند

اپل در حال کار بر روی قابلیتی جدید در سیستم عامل گوشی‌های هوشمند خود با نام Custom Accessibility Mode است. شواهد مربوط به این امر در نسخه بتای iOS 16.2 یافت شده است. شرکت در نظر دارد که با استفاده از این قابلیت، بتوان آیفون و آیپد را هر چه بیشتر شخصی‌سازی کرد.

به عبارت دیگر، کاربر با استفاده از این قابلیت می‌تواند برخی از تنظیمات را به نحوی تغییر دهد تا استفاده از گوشی‌های iOS راحت‌تر و به سلیقه کاربرش باشد. با فعال کردن حالت Custom Accessibility Mode کاربر قادر خواهد بود تا تغییراتی را در رابط کاربری اعمال کند، متن نوشته‌ها را بزرگ‌تر کند، اپلیکیشن‌های حاضر در هوم اسکرین را تغییر دهد، مخاطبان مجاز را تعیین کند و دسترسی به دکمه‌های سخت‌افزاری را فراهم کند.

در تصاویر منتشر شده از این حالت، می‌توان بخشی از تغییرات عنوان شده را دید. همین حالا هم در قسمت accessibility سیستم عامل iOS قابلیت‌های کاربردی فراوانی وجود دارند که انتشار حالت Custom Accessibility Mode مطمئناً آن را کامل‌تر خواهد کرد. هر چند که تاریخی برای انتشار این قابلیت اعلام نشده است.

اپل هنوز در خصوص اطلاعات منتشر شده از این حالت اعلام نظری نکرده است. براساس شایعات مختلف، کاربر می‌تواند برای فعال یا غیرفعال کردن این قابلیت جدید، سه بار دکمه پاور یا هوم را فشار دهد. همچنین گذرواژه‌ای نیز در نظر گرفته می‌شود تا تغییراتی که فرد در این حالت بر روی آیفون خود اعمال می‌کند، تحت حفاظت قرار بگیرد.

حالت Custom Accessibility Mode

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH