درامد ارز دیجیتال

چگونه با ارز دیجیتال پول دار بشم؟ + معرفی تمام روش‌ها

در این مقاله قصد داریم تا به معرفی 10 روش مختلف از ریسک کم تا پاداش زیاد را برای رسیدن به کسب درامد از ارز دیجیتال برای شما معرفی کنیم. با ما در آی‌تی‌رسان همراه باشید.

در حالی که هرگز هیچ تضمینی در دنیای پرسرعت کریپتو وجود ندارد، بسیاری از سرمایه گذاران در سال‌های اخیر به دستاوردهای بی‌سابقه‌ای دست یافته‌اند.

هدف از این راهنمای مبتدی این است که از طریق طیف وسیعی از استراتژی‌ها و تاکتیک‌های اثبات‌شده، چگونه از ارزهای دیجیتال ثروتمند شوید.

هنگام بررسی چگونگی داشتن درامد از طریق ارز های دیجیتال، 10 روش ذکر شده در زیر چندین روش مختلف برای ثروتمند شدن در این فضا ارائه می‌دهد.

هنگامی که یاد می‌گیرید چگونه با ارزهای دیجیتال ثروتمند شوید، درک روش‌های مختلف سرمایه گذاران با ارزهای دیجیتال در سال 2022 مهم است.

همچنین بسیار مهم است که درک محکمی از خطرات اساسی مرتبط با هر استراتژی داشته باشید. به هر حال، بدون ریسک ذاتی، به هیچ وجه نمی‌توان با کریپتو ثروتمند شد.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد چگونگی کسب درامد با ارز های دیجیتال، ادامه این مطلب را بخوانید.

1. سرمایه گذاری در پیش فروش

هنگام گردآوری این راهنما در مورد چگونگی ثروتمند شدن از ارزهای دیجیتال، متوجه شدیم که پیش فروش، بهترین روش برای دستیابی به این هدف را ارائه می‌دهد. برای کسانی که اطلاع ندارند، پیش فروش یا ICOها، توسط پروژه‌های بلاک چین تازه راه اندازی شده به عموم ارائه می‌شود. هر پروژه دارایی رمزنگاری بومی خود را ایجاد می‌کند که سپس به سرمایه گذاران اولیه فروخته می‌شود.

  • سرمایه گذاران به دلایل زیادی انگیزه دارند تا در معرض پیش فروش مربوطه قرار بگیرند.
  • اول از همه، این فرصتی را برای سرمایه گذاری روی یک ارز دیجیتال کاملاً جدید در حالی که هنوز در مراحل ابتدایی است، ارائه می‌دهد.
  • به نوبه خود، این بدان معنی است که قیمت‌های تخفیف‌دار به کسانی که زودتر سرمایه‌گذاری می‌کنند ارائه می‌شود.
  • دوم، بسیاری از پیش فروش‌های کریپتو با قیمت‌های سرسام آور همراه هستند.
  • این بدان معنی است که پس از فروش هر بخش از توکن‌های رمزنگاری، قیمت به تدریج افزایش می‌یابد.
  • بار دیگر، این انگیزه‌ای برای سرمایه گذاران است تا در اسرع وقت وارد شوند.
  • سوم، و شاید مهم‌تر از همه، پس از فروش پیش‌فروش ارز دیجیتال، توکن‌ها در صرافی فهرست می‌شوند.
  • این اغلب لحظه‌ای است که توکن بلند می‌شود و از یک صعود بزرگ برخوردار می‌شود.

با این حال، ناگفته نماند که یافتن بهترین پیش فروش ارزهای دیجیتال بخش چالش برانگیز است، چه برسد به پیدا کردن رمز ارزی که شما را ثروتمند کند.
این کار به تحقیقات جامع از سرمایه گذار نیاز دارد – مانند خواندن وایت پیپر و کاوش در اعتبارنامه‌ها و دستاوردهای قبلی تیم مربوطه.

برای کمک به رفع سردرگمی‌ها، اکنون سه مورد از بهترین ICOها را مورد بحث قرار خواهیم داد که نه تنها در حال حاضر ادامه دارند – بلکه در نهایت می‌توانند رمزارزهایی را با بیشترین پتانسیل صعودی باشند:

Dash 2 Trade – به طور کلی بهترین پیش فروش رمزنگاری برای سرمایه گذاری در حال حاضر

پیش فروش Dash 2 Trade بسیار محبوب است و بیش از 5.7 میلیون دلار تنها در سه هفته جمع آوری کرده است. ما محصول زیربنایی که توسط Dash 2 Trade ساخته شده است را دوست داریم که یک داشبورد تجزیه و تحلیل ارزهای دیجیتال است. چیزی مانند خطوط ترمینال بلومبرگ است، اما به جای سهام و اوراق قرضه، دارایی‌های رمزنگاری شده در آن هستند.

درامد ارز دیجیتال

پروژه Dash 2 Trade توکن‌های D2T خود را در حال حاضر با قیمت‌های پیش فروش عرضه می‌کند. این توکن باید برای اشتراک ماهانه داشبورد Dash 2 Trade که عملکرد کامل همه ویژگی‌ها و ابزارهای پشتیبانی شده را ارائه می‌دهد، پرداخت کند.

این شامل سیگنال‌های معاملاتی کامل ارزهای دیجیتال است که به مشترکین اطلاع می‌دهند که در صورت شناسایی فرصت، کدام سفارش‌ها را انجام دهند.

به عنوان مثال، یک سیگنال ممکن است خرید BNB را با قیمت 289 دلار، در کنار استاپ ضرر 265 دلار، پیشنهاد کند. سیگنال‌ها از تیمی از تحلیلگران داخلی در Dash 2 Trade مشتق شده‌اند که تحلیل‌های فنی و بنیادی مستقل را با الگوریتم‌های خودکار ترکیب می‌کنند.

مورد دوم شامل معیارهای رسانه‌های اجتماعی است که به دنبال یافتن سکه‌های پرطرفدار و پیش فروش‌های خوب هستند.

به عنوان مثال، ممکن است پیش فروش آینده به شدت در Reddit مورد بحث قرار گیرد. در این صورت داشبورد Dash 2 Trade به مشترکین خود اطلاع خواهد داد. معیارهای اضافی موجود در Dash 2 Trade شامل آمار بلاک چین، حرکات نهنگ‌ها، رتبه‌بندی ICO، فهرست‌های مبادلات جدید و موارد دیگر می‌شود.

تیم تحلیلگران Dash 2 Trade همچنین وبینارهای منظم و رویدادهای زنده را برگزار خواهند کرد. این در ارتباط با رقابت‌های تجاری، ابزارهای اجتماعی و حتی یک مرکز آزمایشی است. مرکز آزمایشی، مشترکان Dash 2 Trade را قادر می‌سازد تا استراتژی‌های معاملاتی خودکار را ایجاد کنند اما در محیطی بدون ریسک.


کسانی که داشبورد تحلیلی Dash 2 Trade را دوست دارند و به آن امیدوارند، می‌توانند توکن‌های D2T را هم اکنون از طریق پیش فروش خریداری کنند. پیش فروش در مرحله سوم است و این بدان معنی است که هر توکن D2T فقط 0.0513 دلار قیمت دارد.

مرحله بعدی قیمت هر توکن D2T را به 0.0533 دلار افزایش می‌دهد. قبل از اینکه توکن‌های D2T در طیف وسیعی از صرافی‌های رمزنگاری فعال شوند، در مجموع 9 مرحله اجرا می‌شود.

در نهایت، در حالی که هیچ تضمینی وجود ندارد، کسانی که نمی‌دانند چگونه می‌توانند از طریق کریپتو ثروتمند شوند، ممکن است پیش فروش Dash 2 Trade را فرصتی بسیار قابل توجه بدانند که نباید از دست داد.

IMPT – نوآوری اعتبار کربن از طریق فناوری بلاک چین

سرمایه‌گذاران در بازار برای پایدارترین ارز دیجیتال که پتانسیل صعودی جذابی را ارائه می‌دهد، ممکن است بخواهند درباره کاغذ سفید IMPT تحقیق کنند.

در واقع، IMPT یک صنعت با رشد بالا و در حال ظهور یعنی اعتبارات کربن را از طریق فن‌آوری بلاک چین متحول می‌کند. به طور خلاصه، اعتبارات کربن، به شرکت‌ها اجازه می‌دهد تا میزان خاصی از کربن و سایر گازهای مضر را در جو منتشر کنند.

هر ساله به شرکت‌ها اعتباری اختصاص می‌یابد که می‌تواند برای این منظور استفاده شود. اگر شرکتی به اعتبارات اضافی نیاز داشته باشد، باید از طریق بازار آزاد خریداری شود.

جالب اینجاست که شرکت‌هایی مانند تسلا با توجه به اعتبار سبز این شرکت، سالانه مازاد اعتبار کربن قابل توجهی دارند. به این ترتیب، تسلا می‌تواند اعتبارات کربن اضافی خود را به صورت نقدی بفروشد.

با این حال، موضوع کلیدی برای شرکت‌های کوچک‌تر دسترسی به این بازار است، به ویژه به این دلیل که شرکت‌های بزرگ بر آن تسلط دارند.

علاوه بر این، اگرچه اعتبارات کربن مانند طلا یا نفت خام معامله می‌شود، دسترسی به این بازار به عنوان یک سرمایه گذار خرد نیز چالش برانگیز است. با در نظر گرفتن این موضوع، IMPT در حال ساخت یک داشبورد جهانی است که تجارت اعتبار کربن را به شیوه‌ای فراگیر تسهیل می‌کند.
از منظر بازرگانی، شرکت‌ها می‌توانند با IMPT حساب باز کنند و اعتبارات کربن مورد نیاز خود را با قیمت منصفانه و شفافی که منعکس‌کننده نرخ‌های نقدی جهانی است، خریداری کنند. این فرآیند به سادگی موردی برای خرید توکن‌های IMPT است که سپس از طریق NFT به اعتبار کربن تبدیل می‌شوند. از دیدگاه سرمایه گذاران فردی، روند تقریباً یکسان است.

با این حال، سرمایه گذاران می‌توانند NFTهای اعتبار کربن خود را تا زمانی که بخواهند نگه دارند. ایده در اینجا این است که تا زمانی که قیمت‌های اعتبار کربن در صحنه جهانی افزایش یابد و در نتیجه سود قابل تحققی به دست آید، حفظ شود.

در برخی از حوزه‌های قضایی، سرمایه گذاری‌های سبز با مزایای مالیاتی کارآمد نیز همراه است. عامل دیگری که IMPT را به کارآمدترین رمزارز تبدیل می‌کند، پشتیبانی از جبران کربن است.

درامد ارز دیجیتال

به عبارت ساده، NFTهای اعتباری کربن IMPT را می‌توان «سوزاند»، به این معنی که از منبع در گردش حذف می‌شوند. به نوبه خود، هولدرها ردپای انتشار کربن خود را جبران خواهد کرد، و با انجام این کار، هولدرها یک NFT جدید دریافت خواهند کرد که در کنار آثار هنری دیجیتال منحصر به فرد ارائه می‌شود.

علاوه بر این، IMPT همچنین با مارک‌های آنلاین برای ارائه پاداش‌های بازگشت نقدی – پرداخت شده در IMPT، همکاری خواهد کرد.
پیش فروش IMPT کمی بیش از یک ماه است که اجرا می‌شود و در حال حاضر بیش از 12.5 میلیون دلار جمع آوری کرده است. در مرحله دوم پیش فروش، قیمت هر توکن IMPT 0.023 دلار است. پیش فروش IMPT از ETH و USDT پشتیبانی می‌کند و پس از فروخته شدن، توکن‌ها در یک صرافی رمزنگاری لیست می‌شوند که هنوز اعلام نشده است.

Calvaria – آینده بازی‌های آنلاین از طریق Crypto Rewards

Calvaria همچنین به دلایل زیادی می‌تواند یکی از بهترین پروژه‌های ارز دیجیتال آینده باشد. اول و مهمتر از همه، کالواریا در حال ساخت یک دنیای بازی کاملاً جدید است که از یک مدل تجاری عالی پیروی می‌کند: بازی برای کسب درآمد.

در ابتدایی‌ترین شکل آن و همانطور که از نامش پیداست، بازی‌های “بازی برای کسب درآمد” بر پایه فن‌آوری بلاک چین ساخته شده‌اند و متعاقباً بازیکنان را قادر می‌سازد تا جوایزی کسب کنند.

در مورد Calvaria، پاداش‌های بازی در دارایی رمزنگاری بومی پروژه – RAI به دست می‌آید و پرداخت می‌شود.

با پیشرفت در دنیای Calvaria و متعاقباً شکست دادن سایر بازیکنان از طریق یک بازی استراتژی کارت نبرد، می‌توان جوایز را به دست آورد و به حداکثر رساند. هر بازیکن کارت‌های نبرد منحصر به فرد خود را خواهد داشت که دارای ویژگی‌های مختلف است.

مهمتر از همه، به دلیل اینکه هر کارت نبرد توسط NFT اتریوم پشتیبانی می‌شود، بازیکنان همیشه مالکیت کامل را حفظ می‌کنند.

علاوه بر این، کالواریا یک بازار غیرمتمرکز راه‌اندازی خواهد کرد که به بازیکنان امکان می‌دهد کارت‌های NFT کارت نبرد را خریداری، بفروشند و معامله کنند – با قیمت‌گذاری بسته به تقاضا و عرضه.

درامد ارز دیجیتال
مهمتر از همه، Calvaria برای گیمرهایی که دیگر نمی‌خواهند کنترل دارایی‌های درون بازی خود را به توسعه دهنده بازی واگذار کنند، جذاب خواهد بود.

متاسفانه این مورد در مورد بسیاری از بازی‌های محبوب در فضای سنتی، مانند FIFA 23 و Call of Duty – صدق می‌کند، اما با Calvaria، بازیکنان می‌توانند مطمئن باشند که همه جوایز شخصاً در اختیار دارند و حفظ می‌شوند.

یکی دیگر از مزایای ” بازی برای کسب درآمد ” از ارز دیجیتال Calvaria این است که ماهیت مبتنی بر بلاک چین آن، عدالت را تضمین می‌کند.

این بدان معنی است که نتایج نبرد کارت را نمی‌توان دستکاری یا از پیش تعریف کرد، چه داخلی و چه خارجی. بهترین راه برای قرار گرفتن در معرض رشد کالواریا سرمایه گذاری در توکن‌های RAI در حالی است که کمپین پیش فروش هنوز ادامه دارد.

در کمتر از یک ماه، Calvaria بیش از 1.6 میلیون دلار از سرمایه گذاران اولیه جمع آوری کرده است و کمپین اکنون در مرحله چهارم است. به ازای هر 1 USDT سرمایه گذاری شده در پیش فروش، سرمایه گذاران 40 توکن RAI دریافت خواهند کرد. با این حال، هنگامی که پیش فروش به سرعت به مرحله پنجم برسد، هر USDT فقط 33.33 RAI دریافت می‌کند.

2. معاملات روزانه – خرید و فروش رمزارز در طول روز برای کسب سود منظم

اکنون که پیش فروش را پوشش داده‌ایم، اکنون می‌توانیم به استراتژی بعدی برویم که هنگام یادگیری نحوه کسب درامد از ارز های دیجیتال باید در نظر بگیریم.

یکی از محبوب‌ترین تاکتیک‌ها در این زمینه، تجارت روزانه ارزهای دیجیتال با هدف کسب سودهای کوچک اما مکرر است. مفهوم اصلی این است که در مورد افزایش یا سقوط یک جفت ارز رمزنگاری خاص – مانند BTC / USD – حدس بزنید.

به عنوان مثال، اگر بیت کوین/دلار آمریکا 19500 دلار قیمت داشته باشد، معامله گران روزی به دنبال افزایش یا کاهش آن در ساعات یا حتی چند دقیقه آینده خواهند بود.

معامله گران روزانه هرگز یک موقعیت رمزنگاری را برای بیش از یک روز باز نگه نمی‌دارند – که به خودی خود یک حفاظت از مدیریت ریسک است، اما این سوال پیش می‌آید که آیا می‌توان با معاملات روز کسب درامد از ارز دیجیتال کرد؟


همه این‌ها به میزان سرمایه‌ای که یک سرمایه گذار به آن دسترسی دارد، بستگی دارد. اگر معامله‌گر روزانه با مقدار کمی پول وارد موقعیت‌هایی شود، ثروتمند شدن با ارز دیجیتال چالش برانگیز خواهد بود

. تنها راه دور زدن این مانع، تجارت روزانه کریپتو با اهرم است. برخی از صرافی‌ها‌ در این فضا اهرمی تا 100 برابر ارائه می‌دهند.

این بدان معناست که به ازای هر 10 دلار در حساب معامله‌گر، می‌توان یک موقعیت 1000 دلاری را وارد کرد. به همین دلیل است که پیش‌فروش بهترین گزینه برای ارزیابی چگونگی ثروتمند شدن از ارزهای دیجیتال است، زیرا پتانسیل صعودی در مقایسه با حاشیه‌های معاملاتی محدود روز به‌طور قابل‌توجهی بالاتر است.

3. نگه‌داری – روی کریپتو سرمایه گذاری کنید و بر اساس بلندمدت نگه دارید

در حالی که معاملات روزانه از نظر پتانسیل صعودی تا حدودی محدود است، این مورد در مورد “HODling” صادق نیست.

این یک اصطلاح رمزنگاری است که به خرید یک دارایی دیجیتال و حفظ سرمایه گذاری برای چندین ماه یا سال اشاره دارد. از همه مهمتر، سرمایه گذاران بلندمدت معمولاً در بلندمدت از معامله گران روزانه سوداگرانه بهتر عمل خواهند کرد.

به هر حال، با Hodling در طول یک دوره صعود طولانی، این می‌تواند سود قابل توجهی را جذب کند. به عنوان مثال، در جدیدترین بازار صعودی، شرکت‌هایی مانند Dogecoin و Shiba Inu بازدهی هزاران درصدی را ایجاد کردند.

با این حال، هنگام انتخاب بهترین ارز دیجیتال بلندمدت برای خرید، انجام تحقیقات زیاد، بسیار مهم است.

درامد ارز دیجیتال
بسیاری از سرمایه گذاران تصمیم می‌گیرند یک سبد متنوع بسازند که نه تنها حاوی بیت کوین بلکه بسیاری از بهترین آلت کوین‌های موجود در بازار باشد. هرچه متنوع‌تر باشد، بهتر است. هنگامی که سرمایه‌گذاران بهترین ارز دیجیتال را برای خرید دراز مدت مورد ارزیابی قرار دادند، می‌توان سرمایه‌گذاری را آغاز کرد.

4. سود و استیک کردن – کسب درآمد غیرفعال در دارایی‌های رمزنگاری بیکار

در حالی که حساب‌های سهام و بهره لزوماً سرمایه‌گذاران را قادر به ثروتمند شدن نمی‌کنند، این روش‌ها برای کسب درآمد غیرفعال در طول بازار نزولی ایده‌آل هستند.

مهمتر از همه، بهتر است به جای رها کردن توکن‌ها در یک کیف پول خصوصی، سود ارزهای دیجیتال به دست آورید. در این زمینه شاید پرطرفدارترین گزینه باشد.

این محصول سرمایه گذاری معمولاً به سرمایه گذاران امکان انتخاب شرایط ثابت یا انعطاف پذیر را ارائه می‌دهد. دومی سرمایه گذاران را قادر می‌سازد تا ارزهای رمزنگاری شده خود را در هر زمان برداشت کنند، البته نرخ بهره پیشنهادی معمولا کمتر خواهد بود.

برای به دست آوردن بالاترین نرخ بهره ممکن، سرمایه گذاران ممکن است یک مدت ثابت را در نظر بگیرند – که می‌تواند از 30 روز تا یک سال کامل باشد.

5. بازی‌های رمزنگاری شده “بازی برای کسب درآمد”

گزینه بعدی که باید در هنگام بررسی چگونگی کسب درامد از ارز های دیجیتال در نظر بگیرید، بازی‌های “بازی برای کسب درآمد” است.

این مفهوم به بازیکنان این امکان را می‌دهد تا صرفاً برای انجام بازی‌های مبتنی بر بلاک چین، ارزهای رمزنگاری شده کسب کنند. همانطور که قبلاً اشاره شد، یک مثال عالی از آن، Calvaria است.

برای جمع‌بندی، کسانی که با اکوسیستم بازی Calvaria درگیر هستند، شانس کسب توکن‌های RAI را خواهند داشت. برای رقابت، بازیکنان ابتدا باید یک NFT مینت کنند که به مجموعه‌ای از کارت‌های نبرد تبدیل می‌شود. هر کارت نبرد متعلق به بازیکن است و با خیال راحت در بلاک چین ذخیره می‌شود.


مفهوم بازی برای کسب درآمد به ویژه برای کسانی که بودجه کمی دارند جذاب است. دلیل این امر این است که به غیر از هزینه اولیه ضرب NFT، بازیکن باید زمان خود را به جای پول اختصاص دهد. به این ترتیب، این یکی از بهترین راه‌ها برای کسب درامد از ارز دیجیتال با سرمایه کم است.

6. فارمینگ و وام دهی بازده رمزنگاری

راه دیگر برای کسب درآمد غیرفعال از طریق فارمینگ بازدهی کریپتو است. این نوعی وام است که نرخ بهره متغیر را ترویج می‌کند. در ابتدایی‌ترین شکل آن، اولین گام انتخاب یک پلت‌فرم کشاورزی بازده ارز دیجیتال مناسب است – که احتمالاً یک صرافی غیرمتمرکز خواهد بود.

پس از آن، سرمایه گذار با اتصال کیف پول خصوصی خود، ارزهای دیجیتال خود را به صرافی وام می‌دهد.

سپس از توکن‌های مربوطه برای تامین مالی یک استخر نقدینگی استفاده می‌شود. این استخر سپس توسط معامله گران برای خرید و فروش ارزهای دیجیتال در صرافی غیرمتمرکز بدون واسطه استفاده می‌شود.


برای ارائه استخر نقدینگی با ارز دیجیتال، سرمایه‌گذار نرخ بهره‌ای را به دست می‌آورد که اغلب بر اساس میزان کارمزد معاملاتی جمع‌آوری‌شده تعیین می‌شود. به این ترتیب، این یک راه غیرفعال برای ایجاد بازده در سرمایه گذاری‌های بیکار کریپتو است.

7. فاست‌ها – وظایف اصلی را برای به دست آوردن رمزهای رمزنگاری رایگان کامل کنید

از یک سو، این استراتژی مطمئناً سرمایه‌گذاران را قادر نمی‌سازد تا از طریق رمزارزها ثروتمند شوند. اما یک بار دیگر، بهترین فاست‌های کریپتو برای کسانی که می‌خواهند بدون ریسک کردن پول وارد فضای دارایی‌های دیجیتال شوند، ارزش در نظر گرفتن را دارند.

به زبان ساده، فاست‌های کریپتو توسط وب‌سایت‌های شخص ثالث اداره می‌شوند که افراد را ملزم به انجام وظایف فوق‌العاده اساسی می‌کنند. به عنوان مثال اصلی، این ممکن است برای دانلود یک برنامه بازی جدید و اجرای آن برای چند دقیقه الزامی باشد.

درامد ارز دیجیتال
از طرف دیگر، فاست ممکن است از کاربر بخواهد فرم کپچا را تکمیل کند. در هر صورت، کاربر پس از انجام هر کار مقدار کمی رمز ارز دریافت می‌کند. در حالی که مبالغ ارائه شده اندک و بی‌اهمیت است. فاست‌های کریپتو اساساً راهی برای کسب درامد از ارز دیجیتال بدون خطر هستند.

8. Airdrops – توکن‌های رمزنگاری را به صورت رایگان دریافت کنید

همانند فاست‌، ایردراپ به مبتدیان این امکان را می‌دهد تا بدون نیاز به ریسک کردن سرمایه شخصی، رمز ارزهای رایگان کسب کنند. بار دیگر، مبالغ پیشنهادی بی‌اهمیت خواهد بود. اکثر ایردراپ‌ها توسط پروژه‌های رمزنگاری تازه راه اندازی شده ارائه می‌شوند.

در ازای تکمیل وظایف (مانند پیگیری پروژه در رسانه‌های اجتماعی)، توکن‌های رایگان به کیف پول کاربر ارسال می‌شود. هنگامی که توکن در صرافی فهرست شد، کاربر می‌تواند توکن‌های ایر دراپ شده را بفروشد.

درامد ارز دیجیتال

یکی از موفق‌ترین ایردراپ‌های کریپتو در تمام دوران، فورک بیت کوین کش در سال 2017 بود. هر کسی که در آن زمان بیت کوین داشته باشد، تعداد مساوی توکن بیت کوین کش دریافت می‌کرد.

9. DAO – به یک DAO بپیوندید و به تصمیم گیری‌های مهم پروژه کمک کنید

سازمان‌های مستقل غیرمتمرکز، یا به سادگی DAOها روند رو به رشدی در فضای کریپتو هستند. به طور خلاصه، DAOها دارندگان توکن پروژه مربوطه را قادر می‌سازند تا در تصمیمات کلیدی رای دهند. به عنوان مثال، ارتقاء یا عدم ارتقای شبکه از اثبات کار به اثبات سهام که در شبکه اتریوم رخ داد.

کسانی که به اصطلاح توکن حاکمیتی دارند، اساساً مالکان پروژه ارزهای دیجیتال هستند، و به نوبه خود، اگر ارزش توکن در بازار آزاد افزایش یابد، این به دارنده این امکان را می‌دهد تا با سود بفروشد.


با این حال، به خاطر داشته باشید که بسیاری از توکن‌های DAO نتوانسته‌اند انتظارات اولیه خود را برآورده کنند. در نتیجه، بهترین رویکرد برای سرمایه گذاری در DAO، ایجاد یک سبد متنوع است.

10. ماینینگ – از طریق پلتفرم‌های استخراج ابری، پاداش‌های رمزنگاری کسب کنید

آخرین گزینه برای بررسی در هنگام ارزیابی چگونگی کسب درامد از ارز دیجیتال، استخراج کریپتو است. این فرآیندی است که شبکه‌های بلاک چین مانند بیت‌کوین را قادر می‌سازد تا غیرمتمرکز باقی بمانند. به عبارت دیگر، ماینرها مسئول تایید تراکنش‌ها و در نهایت، ایمن نگه داشتن شبکه هستند.

ماینرها ملزم به خرید سخت‌افزار تخصصی هستند که به بلاک چین متصل می‌شوند، علاوه بر این که مقادیر زیادی برق مصرف می‌کنند. با این حال، ماینرها به نوبه خود، زمانی که در اعتبارسنجی یک بلوک شبکه موفق شوند، به کسب درامد از ارز دیجیتال می‌رسند.
بهترین راه برای هدف قرار دادن این فضا از طریق یک پلتفرم استخراج ابری است. دلیل این امر این است که هیچ نیازی به خرید سخت افزار یا حتی مصرف برق، به جز آنچه برای اتصال به اینترنت لازم است، وجود ندارد.

درامد ارز دیجیتال

پلتفرم‌های ماینینگ ابری، سرمایه‌های سرمایه‌گذاران را با هم جمع می‌کنند تا سخت‌افزار و هزینه‌های عملیاتی مورد نیاز را بپردازند و پاداش‌ها را بر مبنای متناسب به اشتراک بگذارند. این بدان معنی است که استخراج ابری شکل غیرفعال درآمد را ارائه می‌دهد.

آیا می‌توانید با ارزهای دیجیتال ثروتمند شوید؟ چیزهایی که باید در ذهن داشته باشید

ثروتمند شدن با ارز دیجیتال ممکن است، اما به دور از تضمین است. هیچ کس کاملاً نمی‌داند که آینده ارزیابی دارایی‌های دیجیتال، مقررات و پذیرش گسترده‌تر آن‌ها چیست.

با این وجود، اما با رعایت برخی از نکاتی که در زیر مورد بحث قرار می‌گیرد، این به سرمایه‌گذاران بهترین شانس ممکن را برای هدف‌یابی بازده بالاتر از میانگین می‌دهد.

بازگشت‌های هدف

اولین چیزی که در ارزیابی چگونگی کسب درامد از ارز های دیجیتال باید در نظر گرفت، نوع بازده مورد نیاز است. این همواره به میزان سرمایه در دسترس سرمایه گذار بستگی دارد.

به عنوان مثال، با موجودی اولیه 100 دلار، ارزهای رمزپایه تاسیس شده مانند بیت کوین و اتریوم احتمالاً مناسب نخواهند بود.
این به این دلیل است که بسیار بعید است که این پروژه‌ها ظرفیت تولید سودهای 100 برابری و بیشتر را داشته باشند، با توجه به اینکه آن‌ها قبلاً ارزش گذاری چند میلیارد دلاری دارند.
با در نظر گرفتن این موضوع، کسانی که بودجه کمی دارند ممکن است در عوض پیش فروش ارزهای دیجیتال را در نظر بگیرند. به عنوان مثال، لاکی بلاک پس از تکمیل پیش فروش خود در ژانویه 2022، 60 برابر سود داشت. ارز Tamadoge نیز موفق بود و پس از پیش فروش در اواخر سال، رشد 20 برابری داشته باشد.

همانطور که قبلاً اشاره شد، سه مورد از داغ‌ترین پیش‌فروش‌های موجود برای کاوش در حال حاضر Dash 2 Trade، IMPT و Calvaria هستند.

ریسک پذیری

مهم است که با پتانسیل صعودی یک ارز رمزنگاری، چه در حال تاسیس و چه در حال پیش فروش، غافل نشوید. از این گذشته، بسیاری از ارزهای دیجیتال از آن زمان شکست خورده‌اند، در حالی که برخی دیگر به دنبال کاهش 90 درصدی در مقایسه با بالاترین رکوردهای قبلی هستند.

به این ترتیب، سرمایه گذاران باید شرایط مالی شخصی و تحمل ریسک خود را در هنگام یادگیری چگونگی کسب درامد از ارز های دیجیتال ارزیابی کنند. در نهایت، مبتدیان و سرمایه گذاران باتجربه به طور یکسان هرگز نباید بیش از حدی که می‌توانند از دست بدهند، ریسک کنند.

تحقیق مستقل

اشتباه نکنید، انجام تحقیقات مستقل قبل از سرمایه گذاری در یک پروژه ارز دیجیتال از اهمیت بالایی برخوردار است.

این به سرمایه گذاران بهترین فرصت ممکن را برای جداسازی خوب از بد می‌دهد. برای شروع، خواندن وایت پیپر و بررسی تیم پشت پروژه را در نظر بگیرید. اگر تیم تصمیم گرفته است ناشناس بماند، این یک هشدار بسیار بزرگ است.

تنوع بخشی

هرگز هنگام سرمایه گذاری تمام پول خود را در یک ارز دیجیتال سرمایه گذاری نکنید، صرف نظر از اینکه چقدر تحقیق انجام شده است. برعکس، ریسک گریزترین راه برای سرمایه گذاری در ارزهای دیجیتال، تنوع بخشیدن به آن است.

سبدهای متنوع معمولاً چندین ارز دیجیتال با هر شکل و اندازه‌ای را در خود جای می‌دهند.

برای نشان دادن این نکته، این ممکن است شامل موارد زیر باشد:

  • ارزهای دیجیتال با ارزش بالا مانند بیت کوین و اتریوم
  • سکه‌های متاورس مانند MANA و SAND
  • سکه‌های قرارداد هوشمند مانند سولانا و ترون

علاوه بر موارد فوق، سبدهای متنوع اغلب در معرض پیش فروش ارزهای دیجیتال نیز خواهند بود.

جمع بندی

مبتدیان اغلب به دنبال یافتن راه‌هایی برای ثروتمند شدن در فضای رمزنگاری هستند. با توجه به آنچه گفته شد، مهم است که با در نظر گرفتن عوامل مهم پیرامون سرمایه موجود، زمان در بازار و تجربه واقعبین باشیم.

با این وجود، سرمایه‌گذاران از همه مجموعه‌های مهارتی اکنون به راه‌اندازی پیش‌فروش ارزهای دیجیتال به عنوان راهی برای هدف‌یابی بازدهی ۱۰ برابری، ۵۰ برابری یا حتی ۱۰۰ برابری و بیشتر روی آورده‌اند.

در حال حاضر، پیش فروش Dash 2 Trade امتیاز قابل توجهی را برای سرمایه گذاران اولیه ارائه می‌دهد. با جمع آوری بیش از 5.7 میلیون دلار، پیش فروش آن احتمالاً به سرعت فروخته می‌شود.

سوالات متداول درامد از ارز دیجیتال

آیا رمزنگاری می‌تواند شما را ثروتمند کند؟

ارز دیجتال یک طبقه دارایی پرخطر و با بازده است. این به این معنی است که از یک طرف، امکان ایجاد سودهای متحول کننده در هنگام سرمایه گذاری در ارزهای دیجیتال وجود دارد. از این گذشته، در طول دوره اخیر افزایشی، ارزش بسیاری از پروژه‌ها هزاران درصد افزایش یافت.

با این حال، بسیاری از پروژه‌های رمزنگاری نیز شکست خورده‌اند و سرمایه گذاران را با زیان هنگفتی مواجه کرده است. به این ترتیب، مطمئن شوید که تحقیقات زیادی انجام دهید و اطمینان حاصل کنید که سبد سرمایه گذاری به خوبی متنوع است.

چگونه مردم با استفاده از رمزارز پولدار می‌شوند؟

به طور کلی، موفق‌ترین سرمایه‌گذاران کریپتو آن‌هایی هستند که پروژه‌ای را در ابتدای راه خود خریداری می‌کنند و سپس توکن‌ها را برای چند ماه یا سال «HODL» می‌کنند. این معمولاً رایج‌ترین راه برای هدف‌یابی بازده‌های قابل توجهی است که به سادگی نمی‌توانند در فضای معاملات سهام متعارف رقابت کنند.

چگونه با ارزهای دیجیتال “سریع” پولدار شویم؟

ثروتمند شدن سریع در کریپتو به معنای پذیرفتن ریسک شدید است. کسانی که به راحتی برخی یا حتی تمام سهام سرمایه گذاری خود را به منظور هدف قرار دادن سودهای بزرگ از دست می‌دهند، ممکن است پیش فروش کریپتو را در نظر بگیرند. از طرف دیگر، برخی از سرمایه گذاران با ریسک بالا، مشتقات ارز دیجیتال را با اهرمی تا 100 برابر معامله می‌کنند.

شما می‌توانید نظرات یا سوال‌های خود را در بخش کامنت‌ها مطرح کنید تا کارشناسان ما در آی‌تی‌رسان، پاسخگوی شما باشند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH