واکنش تند ماسک به مدیرعامل سابق FTX

واکنش ایلان ماسک به ورشکستگی صرافی FTX: آینده برای بیت‌کوین، اتریوم و دوج‌کوین است

پس از انتشار اخبار مربوط به هک احتمالی صرافی ورشکسته FTX که باعث خروج صدها میلیون دلار سرمایه از این مجموعه شده، «ایلان ماسک» خیلی سریع در صفحه توییتر خود پیرامون این مسئله واکنش نشان داد.

تنها چند ساعت پس از اقدام به هک آشکار صرافی FTX، ایلان ماسک در توییتی نوشت که «نابودی و غارت FTX به‌صورت هم‌زمان قابل ردیابی بوده است». ماسک همچنین در پاسخ به پست «سم آلتمن»، کارآفرین ارزهای دیجیتال، واکنش طعنه‌آمیزی به «سم بنکمن فرید» نشان داد.

او در ادامه به یک اتاق در توییتر اسپیس با بیش از ۶۰ هزار شنونده ملحق شد تا پیرامون هک FTX و «سم بنکمن فرید»، مدیرعامل سابق آن صحبت کند.

ایلان ماسک در توییت خود این‌گونه از مدیرعامل سابق FTX یاد می‌کند:

راستش را بخواهید، من هرگز نام او را نشنیده بودم. تعدادی از مردم به من گفتند که [بنکمن فرید] خیلی پول دارد و می‌خواهد در معامله توییتر سرمایه‌گذاری کند. من حدود نیم ساعت با او صحبت کردم و می‌دانم که حسگر لعنتی‌ام فعال شده بود. به نظرم آمد که او آدم مزخرفی است. این برداشت شخصی من است.

ماسک در ادامه اضافه کرد که درحالی‌که تمام بانک‌های بزرگ سرمایه‌گذاری در مورد او صحبت می‌کنند؛ اما ماسک اعتقاد نداشت که او شخصی عاقل در حوزه ارز دیجیتال است. او پیش‌بینی کرد که «سم بنکمن سرمایه‌ای در اختیار ندارد که برای معامله پا پیش بگذارد.»

ماسک همچنین به شنوندگان برنامه توصیه کرد که افراد باید ارزهایشان را در کیف پول آفلاین به‌جای صرافی قرار دهند. سقوط باورنکردنی صرافی FTX باعث نشده که ایلان ماسک علاقه خود را به آینده دنیای ارزهای دیجیتال از دست بدهد.

او درباره دیدگاه خوش‌بینانه خود می‌گوید: «من فکر می‌کنم آینده‌ای روشن برای بیت‌کوین، اتریوم و دوج‌کوین در پیش است. من نمی‌توانم در مورد جایگاه دیگران صحبت کنم؛ اما اگر شما یکی از این سه مورد را در کیف پول خود یا خارج از صرافی داشته باشید، به نظرم به یک سرمایه‌گذاری خوب برای شما تبدیل می‌شود.»

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH