تصاویر رندر و مشخصات گوشی‌های سری اوپو رنو 9 منتشر شد

بر اساس برنامه‌ریزی‌ها شرکت اوپو در صدد معرفی گوشی‌های سری رنو 9 در چین طی ماه جاری میلادی است. بعلاوه این گجت‌ها احتمالا در سال آینده به بازار اروپا راه خواهند یافت. تاکنون پیرامون این دستگاه‌ها و مشخصات آنها شایعات فراوانی منتشر شده است؛ اما امروز بالاخره شاهد انتشار چند رندر دقیق از سری رنو 9 هستیم. در برداشت اول به‌نظر می‌رسد که اندازه ماژول دوربین اندکی کاهش یافته است.

اوپو رنو 8 پرو مجهز به یک ماژول دوربین بزرگ بود؛ ماژولی که به لحاظ ظاهری به گوشی‌های گلکسی S21 اولترا و گلکسی S22 اولترا سامسونگ شباهت داشت. اکنون اوپو یک گام رو به عقب برداشته و ناحیه مربوط به دوربین در حداقل یکی از 3 مدل سری رنو 9 را یکدست خواهد کرد.

این تصاویر توسط یک افشاگر با نام ایوان بلاس که با شناسه Evleaks@ نیز شناخته می‌شود؛ منتشر شده است. در این تصاویر، اسمارت‌فون‌های اوپو رنو 9، رنو 9 پرو و رنو 9 پرو پلاس به‌ترتیب در رنگ‌آمیزی‌های رزگلد/بنفش، طلایی و سبز/آبی به معرض نمایش گذاشته شده‌اند. مدل رنگی سبز/آبی خاطره اسمارت‌فون اوپو رنو 8 پرو را در ذهن تداعی می‌کند.

این دستگاه‌ها خصوصا مدل رنو 9 به لحاظ ظاهری بسیار باریک به‌نظر می‌رسند. همچنین بر اساس شنیده‌ها هر 3 اسمارت‌فون مجهز به نمایشگر اولد 6.7 اینچی با نرخ نوسازی 120 هرتزی خواهند بود. اوپو رنو 9 مجهز به تراشه اسنپدراگون 778G ساخت کوالکام بوده و 2 مدل دیگر از تراشه Dimensity 8000 ساخت شرکت مدیاتک بهره خواهند برد.

اوپو رنو 9 مجهز به دوربین اصلی 64 مگاپیکسلی با سنسور Omnivision و ماژول ثانویه احتمالا از نوع ماکرو یا بوکه با رزولوشن 2 مگاپیکسلی یا لنز تله‌ماکرو با رزولوشن 5 مگاپیکسلی خواهد بود. دوربین سلفی تعبیه شده روی پنل جلویی گوشی از سنسور 32 مگاپیکسلی ساخت شرکت سونی استفاده خواهد کرد.

اوپو رنو 9 پرو پلاس مجهز به دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی با سنسور IMX766 سونی خواهد بود. همچنین این مدل به احتمال فراوان دارای دوربین فوق‌عریض 50 مگاپیکسلی و احتمالا یک ماژول ماکرو یا بوکه با رزولوشن پایین خواهد بود. امروزه تفکیک گوشی‌ها از یکدیگر کاری بسیار دشوار است؛ بنابراین وجود NPU تولید شده توسط شرکت Marisilicon میان توانایی گوشی‌ها در زمینه پردازش تصویر، تمایز ایجاد خواهد کرد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH