امکان پخش صدای دستگاه اندرویدی به ویندوز اضافه می‌شود

به‌روز‌رسانی آینده ویندوز 11 به شما امکان می‌دهد صدای اندروید را در رایانه شخصی خود پخش کنید.

مایکروسافت در حال کار بر روی به‌روز‌رسانی برنامه Phone Link خود است که به تلفن اندرویدی شما اجازه می‌دهد صدا را مستقیماً در ویندوز 11 پخش کند.

علاوه بر این، به نظر می‌رسد که مایکروسافت نام دیگری را برای برنامه انتخاب کرده است، از Phone Link به Link to Windows، همانطور که در فروشگاه Google Play مشاهده می‌شود.

در آخرین نسخه ویندوز، می‌توانید این صداها را در هر دستگاه ویندوزی که گوشی اندروید خود را به آن متصل کرده‌اید فعال کنید. به عنوان مثال، می‌توانید صدای زنگ‌های واتس‌اپ یا برنامه پیام‌رسانی SMS خود را بشنوید، مخصوصا اگر روی رایانه‌ای کار می‌کنید که هدست متصل به آن است و در غیر این صورت ممکن است یک اعلان را از دست بدهید.
این قابلیتی است که کاربران در مورد آن سر و صدا به‌پا کرده‌اندزیرا یک پیشرفت خوشایند است که مطمئناً در هنگام اتصال تلفن اندرویدی به شما کمک می‌کند، مخصوصا اگر هرگز از Phone Link در ویندوز 11 استفاده نکرده باشید (یا حتی در مورد آن نشنیده باشید).
اگر از مک استفاده می‌کنید و همچنین صاحب آی‌پد یا آیفون هستید، جابه‌جایی بین دستگاه‌ها چیزی است که برای شما تازگی ندارد. به عنوان مثال، اگر یک iMessage بر روی iPad خود ارسال کرده‌اید، می‌توانید مکالمه را با یک دستگاه macOS ادامه دهید.

با این حال، انجام یک کار مشابه با لپ‌تاپ‌ها و رایانه‌های شخصی ویندوز دشوار بوده است. مسلماً می‌توانید محتوای خود را با OneDrive در چندین دستگاه مدیریت کنید، اما مشاهده پیام‌ها یا مدیریت اعلان‌ها بین تلفن هوشمند اندرویدی و رایانه ویندوزی شما هرگز فرآیند ساده‌ای نبوده است.

اینجاست که Phone Link تا حدودی برای بسیاری از کاربران ناجی بوده است و به بسیاری از کارهایی که می‌خواهند انجام دهند، دست می‌یابند. اما بنا به دلایلی، از زمان معرفی آن در ماه می 2018 به ندرت توسط مایکروسافت تبلیغ شده است.

اینکه بتوانید صدای اندروید خود را بر روی رایانه شخصی خود پخش کنید، تنها مفید بودن Phone Link را تقویت می‌کند، اما برای مایکروسافت می‌تواند مفید باشد که نشان دهد این برنامه چقدر خوب است و کمی آن را تبلیغ کند.

گیج کننده است که چنین ابزار مفیدی به شدت به عنوان بخشی از مجموعه نرم‌افزاری ویندوز 11 (و ویندوز 10) تبلیغ نمی‌شود، به خصوص که میلیون‌ها کاربر آن را قبلاً نصب کرده‌اند و کاملاً از وجود آن بی‌اطلاع هستند. شاید تلاشی مشترک با سامسونگ یا گوگل انجام شود؟

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH