جنسیس ایکس کانورتیبل در نمایشگاه خودرو لس‌آنجلس رونمایی شد +تصویر

شرکت خودروسازی جنسیس از سومین کانسپت خود که مدل ایکس است در سال 2020 رونمایی کرد. اما در حال حاضر تصاویر خودروی جنسیس ایکس کانورتیبل منتشر شده است؛ این خودرو قرار است در نمایشگاه خودروی لس آنجلس سال 2022 رونمایی شود.

در نمای بیرونی کانسپت جنسیس ایکس کانورتیبل، از طراحی Athletic Elegance استفاده شده است که نشانه تجربه طراحی جذاب این خودروساز است. اگر با کانسپت‌های جنسیس X و جنسیس X اسپیدیوم کوپه آشنایی داشته باشید، احتمالا متوجه شده‌اید که این خودروها چقدر به هم شبیه هستند.

کاپوت بلند و سقف کوتاه، خط بدنه با قوس ملایم، قوس‌ چرخ‌ها و همچنین علامت تجاری جنسیس اسپلیت روی چراغ‌های جلو و عقب همه نمایان‌کننده شباهت‌های این خودرو با هم‌نسلان قبلی خود است. پشت گلگیر جلویی از چراغ‌های خاصی استفاده شده است که از نوع LED هستند.

اما وجود سقف تاشو را در این خودرو می‌توان یکی از بزرگترین فرق‌های این نسل با دیگر خودروها دانست.حتی در زمانی که سقف خودرو بسته باشد، سرنشینان خودرو می‌توانند از دیدن آسمان آبی یا شب‌ پر ستاره لذت ببرند.

چون سقف مکانیکی این خودرو از نوع شفاف بوده و حتی در حالت بسته نیز به افراد امکان می‌دهد تا فضای بیرونی را تماشا کنند. اسپویلری که در عقب خودرو قرار گرفته است شکل دم اردکی داشته که به همراه برآمدگی‌های کوتاه جلو و عقب خودرو نمایانگر مدل‌های کانسپت ایکس و ایکس اسپیدیوم کوپه است.

البته همچنین باید اشاره کرد که این شرکت خودروسازی مانند دیگر هم‌نسلان جنسیس هیچگونه جزئیاتی از پیشرانه الکتریکی این خودروها ارائه نداده است.

در خودرو فضای چهار نفره‌ای برای راننده و سرنشینان وجود دارد. جنسیس اعلام کرده است که در طراحی کابین راننده آن هم از نوع خلبانی و صندلی‌های راحت آن از طراحی کره‌ای استفاده کرده است. رنگ اصلی کار شده در داخل خودرو Giwa Navy نام دارد. از این رنگ اغلب در کاشی‌های سقف خانه‌های سنتی کره استفاده می‌شد.

لوک دانکرولک که مدیر بخش خلاقیت‌های جنسیس است، گفته است که این میزان از توسعه خودروهای جنسیس نمایانگر رشد بخش ورزشی و طراحی است که بیشتر در گروه سه‌گانه ایکس ایجاد شده است. خلاقیت‌های از این نوع باعث می‌شوند که افراد با محیط اطراف خود تعامل بیشتری برقرار کنند. گروه جنسیس در حال حاضر سعی دارد سطح انواع محصولاتی که ارائه می‌دهد آنقدر بالا باشد تا مشتریان بتوانند بیشترین لذت را از آن محصولات ببرند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH