ریزش تدریجی سولانا

بررسی وضعیت بازار رمزارز؛ ریزش تدریجی قیمت سولانا ادامه دارد

امروز، بازار کریپتو شاهد تغییرات قابل‌توجهی در روند افزایش و کاهش قیمت ارزهای دیجیتال بود؛ «بیت‌کوین» یک حرکت دیگر برای رسیدن به قیمت ۱۷ هزاردلاری را آغاز کرد؛ اما مسیر صعودی آن ناگهان متوقف شد و قیمت این رمزارز به میزان چند صد دلار کاهش یافت.

آلت‌کوین‌ها در مقیاس روزانه، مسیر کاملاً آرامی را طی می‌کنند. با این حال، ارز «سولانا» پس از مشکلات اخیر با شرکت‌های مربوطه، همچنان در حال از دست دادن ارزش خود است.

از زمان فروپاشی صرافی FTX، «بیت‌کوین» به عنوان یکی از رمزارزهای اصلی، روند نزولی را در بازار طی کرده است. بیت‌کوین چند روز پس از ورشکستگی صرافی FTX، به پایین‌ترین قیمت دو سال اخیر خود یعنی ۱۵۶۰۰ دلار رسید.

«بیت‌کوین» پس از عبور از بحران، توانست به قیمت ۱۸ هزار دلار نزدیک شود؛ اما چند ساعت بعد، قیمت رمزارز مذکور دوباره به سطح ۱۷ هزار دلار بازگشت. چشم‌انداز سرمایه‌گذاران به آینده بازار، پس از سقوط قیمت «بیت‌کوین» به زیر ۱۶ هزار دلار تغییر پیدا کرد.

با این حال، گاوها در این نقطه مداخله کردند و قیمت «بیت‌کوین» را به سمت شیب صعودی، به حدود ۱۷ هزار دلار رساندند. آن‌ها دیروز تلاش کردند که شیب صعودی قیمت «بیت‌کوین» را نگه دارند؛ اما به محض ورود خرس‌ها، قیمت «بیت‌کوین» به فاصله چند سانتی‌متر با بالاترین سطح خود عقب افتاد.

سقوط صرافی FTX و «آلامدا» بر قیمت «سولانا» تأثیر منفی گذاشته است. توکن SOL در یک نقطه، سقوط زیر ۹ دلار را تجربه کرد؛ اما تحلیلگران می‌گویند که «سولانا» برای جلوگیری از سقوط بیشتر، در روزهای آینده زمین‌های زیادی را مورد ارزیابی قرار می‌دهد.

اکنون تعدادی صرافی رمزارز تصمیم گرفته‌اند مدتی از استیبل‌کوین‌های مبتنی بر «سولانا» فاصله بگیرند. این اقدام منجر می‌شود تا قیمت دارایی بومی «سولانا» دوباره شیب نزولی به خود بگیرد و سپس کاهش ۴٫۵ درصدی و قیمت زیر ۱۴ دلار را تجربه کند.

آلت‌کوین‌های بزرگ نظیر «اتریوم»، «دوج‌کوین» و «ریپل» با افزایش جزئی در بازار همراه بودند. «چیلیز»، «لایت‌کوین» و «کوانت» در میان ۵۰ دارایی برتر ارز دیجیتال از نظر ارزش بازار شناخته می‌شوند؛ هرکدام از آن‌ها افزایش ۸٫۵ درصدی را در بازار تجربه کرده‌اند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH