ایسوس از نسخه ویژه دیابلو گوشی ROG Phone 6 رونمایی کرد + تصاویر

در این مطلب نگاهی خواهیم انداخت به نسخه خاص و جدید یکی از بهترین گوشی‌های گیمینگ بازار یعنی Asus ROG Phone 6.

ایسوس قبلاً سری ROG Phone خود را به عنوان گوشی‌هایی برای گیمرهای جدی‌تر ارائه داده است و به نظر می‌رسد این شرکت عادت دارد نسخه‌های ویژه با مضمون فوق‌العاده‌ و جدیدترین دستگاه‌های بازی خود را عرضه کند.

برای آخرین نمونه این موضوع، ما Asus ROG Phone 6 Diablo Immortal Edition را در راه داریم. و بله، همانطور که می‌توانید حدس بزنید، موضوع گوشی برگرفته از Diablo Immortal محبوب بلیزارد است.
درست است که خوب بودن یا نبودن بازی بسیار بحث برانگیز است. با این حال، خوشبختانه حال و هوای گوشی بی‌تردید Diablo است و ما فقط می‌توانیم وانمود کنیم که این آخرین عنوان در مجموعه وجود ندارد.

بدیهی است که جعبه بزرگ دارای چاپ Diablo در بالا و نمادهای قهرمانان در کناره است. اما اینطور نبود، وقتی بسته‌بندی خارجی را باز می‌کنیم، می‌توانیم ببینیم که گوشی در واقع در جعبه‌ای به شکل Soulstone قرار گرفته است. این موضوع بی‌تردید دلربا است.
شارژر سریع 65 واتی و کابل شارژ USB-C بافته شده در یک اسکرول چرم مصنوعی، نقشه Sanctuary (دنیای انسان‌ها در Diablo)، پیچیده شده‌اند که به حس خوب کلی بسته می‌افزاید. یک چراغ قوه UV نیز در داخل جعبه وجود دارد (به نام مشعل نور فاهر) که وقتی آن را روی نقشه مذکور می‌تابید، مناطق خاصی به رنگ قرمز روشن می‌شوند.

پشت گوشی کاملاً تغییر کرده و دارای گرافیک تهاجمی قرمز به مشکی Diablo است (ایسوس آن را Hellfire Red می‌نامد) و متن برای مطابقت با نسخه ویژه تغییر یافته است.

آرم‌های درخشان پشت در واقع RGB هستند، به این معنی که می‌توانید آن‌ها را به هر رنگی که می‌خواهید تنظیم کنید. آن‌ها می‌توانند در حالت‌های برق زدن، تنفس یا چرخش در رنگ‌های مختلف قرار بگیرند. به دلایل واضح، ما رنگ قرمز ثابت را انتخاب کردیم.

تم پیش‌فرض هنگام راه‌اندازی نیز واضحا Diablo است. ما عاشق صفحه قفل هستیم، اما نمی‌توانیم بگوییم که طرفدار کاغذ دیواری صفحه اصلی نیز هستیم. کمی بیش از حد متضاد است و عجولانه به نظر می‌رسد.

با تمام این، ROG Phone 6 Diablo Immortal Edition در داخل تفاوتی ندارد. این گوشی همچنان از یک Qualcomm Snapdragon 8+ Gen 1 پشتیبانی می‌کند و دارای صفحه‌نمایش AMOLED با فرکانس بالای ۱۶۵ هرتز در جلو است. ماشه‌های شانه‌ای اولتراسونیک، بلندگوهای استریو شگفت‌انگیز، جک هدفون و دو درگاه USB برای شارژ و لوازم جانبی، همه چیز همچنان اینجاست و هنگامی که 6 Pro را بررسی کردیم، متوجه شدیم که دوربین آن نیز بسیار خوب است.

قطعاً جای یک خنک کننده AeroActive 6 با تم دیابلو خالی است. همانطور که احتمالاً می‌دانید، این لوازم جانبی که به طور جداگانه فروخته می‌شود، عملکرد فوق‌العاده ای در خنک نگه داشتن تلفن انجام می‌دهد و 4 دکمه سخت‌افزاری برای بازی‌های پیشرفته اضافه می‌کند. اما حداقل در حال حاضر فقط در رنگ سفید موجود است که واقعاً با زیبایی تاریکی که در اینجا داریم مطابقت ندارد.

قیمت و تاریخ عرضه ROG Phone 6 Diablo

Diablo Special Edition در 18 نوامبر از فروشگاه آنلاین ایسوس و برخی شرکای منتخب در دسترس خواهد بود. قیمت در حال حاضر نامشخص است، اما به‌زودی، بنابراین نیازی نیست مدت زیادی منتظر بمانیم.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH