شیائومی 13 نخستین گوشی مجهز به تراشه اسنپدراگون 8 نسل 2 خواهد بود

وانگ هوآ؛ مدیرکل واحد روابط عمومی کمپانی شیائومی اعلام کرده که شیائومی 13 نخستین اسمارت‌فون مجهز به پلتفرم موبایلی اسنپدراگون 8 نسل 2 کوالکام خواهد بود. همچنین وی خاطرنشان کرد که اسمارت‌فون پرچم‌دار جدید شیائومی از برترین عملکرد و میزان شارژدهی باتری در تاریخ فعالیت کمپانی برخوردار بوده و ذهنیت کاربران را متحول خواهد کرد.

پیش از تصویری از یک جعبه در شبکه اجتماعی Weibo منتشر شد که ظاهرا بسته‌های خرده فروشس اسمارت‌فون شیائومی 14 درون آن قرار داشت. این تصویر در ادامه در سایر شبکه‌های اجتماعی نیز منتشر شد. در این رابطه شیائومی اقدام به صدور یک بیانیه رسمی نموده است. کمپانی چینی در این بیانیه اعلام کرد: “همان‌طور که پیش‌تر نیز گزارش دادیم؛ شیائومی برای تغییر نام سری آینده اسمارت‌فون‌های خود که با نام تجاری شیائومی 13 عرضه خواهند شد؛ هیچ برنامه‌ای ندارد.”

یک افشاگر مشهور با نام Ice Universe ادعا کرده که شیائومی پس از تست نمایشگرهای خمیده در پرچم‌داران پیشین خود این‌بار تصمیم گرفته تا برای اسمارت‌فون شیائومی 13 از نمایشگر تخت استفاده کند. اندازه نمایشگر شیائومی 13 در مقایسه با مدل نسل قبلی آن افزایش خواهد یافت؛ اما میزان افزایش چندان قابل توجه نخواهد بود. شیائومی 12 مجهز به نمایشگری با طول قطر 6.28 اینچ است و این رقم در شیائومی 13 به 6.36 اینچ افزایش خواهد یافت.

بر اساس پیش‌بینی‌ها مدل پایه شیائومی 13 مجهز به تراشه پرچم‌دار اسنپدراگون 8 نسل 2 کوالکام خواهد بود. همچنین دوربین اصلی این اسمارت‌فون مجهز به سنسور 50 مگاپیکسلی از سری IMX8 سونی با سیستم تثبیت‌کننده اپتیکی تصاویر (OIS) خواهد بود. ظرفیت باتری گوشی در محدوده 4500 تا 5000 میلی‌آمپرساعت متغیر بوده و به احتمال فراوان از فناوری شارژ سریع 120 واتی نیز پشتیبانی خواهد شد.

بر اساس پیش‌بینی‌ها کمپانی چینی ضمن معرفی ورژن استاندارد شیائومی 13 طی ماه نوامبر از شیائومی 13 پرو نیز رونمایی خواهد کرد. همچنین شیائومی 13 اولترا احتمالا در سال آینده روانه بازار خواهد شد. بر اساس پیش‌بینی‌ها سری شیائومی 13 در آینده‌ای بسیار نزدیک معرفی خواهد شد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH