یک سوم دارندگان آیفون دوست دارند طراحی این گوشی در سری جدید تغییر کند!

به گزارش MacRumors، با استناد به نظرسنجی SellCell،  بیش از ۲۵۰۰ دارنده آی‌فون در ایالات متحده، مطلوب‌ترین ویژگی را در سری آی‌فون 15، طراحی مجدد آن به صورت کامل می‌دانند.

محبوب‌ترین دستگاه اپل که در تعطیلات امسال توسط مردم خریداری شده، آی‌فون است و 37.4 درصد از پاسخ دهندگان به این نظر سنجی قصد خرید آن را در کریسمس دارند. ایرپادها با 18.7 درصد آرا در رتبه دوم و اپل واچ‌ها با 16.3 درصد آرا در رتبه سوم قرار دارند. HomePod mini از نظر محبوبیت، در رده آخر دستگاه‌های اپل قرار دارد که تنها 2.9 درصد از پاسخ دهندگان می‌خواهند آن را برای کریسمس بخرند. همچنین شایان ذکر است که 40.6 درصد از پاسخ دهندگان برنامه‌ای برای خرید دستگاه‌های اپل برای تعطیلات نداشتند.

در پاسخ به این سوال که آیا قصد دارند آی‌فون 14 را ارتقا دهند یا خیر، 13.6 درصد از پاسخ دهندگان گفتند که قبلاً این کار را کرده‌اند و 29.7 درصد دیگر قصد دارند در آینده نزدیک این کار را انجام دهند. از میان 56.7 درصدی که برنامه‌ای برای ارتقا ندارند، 45.3 درصد گفته‌اند که قصد دارند از دستگاه فعلی خود برای مدت طولانی‌تری استفاده کنند و 5.1 درصد نیز گفته‌اند که مشتاقانه منتظر عرضه سری آی‌فون 15 در سال آینده هستند.

همچنین 2.4 درصد از پاسخ دهندگان انتظار عرضه نسل چهارم آی‌فون SE را دارند. 59.4 درصد از پاسخ دهندگانی که قصد خرید یک مدل آی‌فون 14 را دارند می‌گویند که حاضرند پنج هفته صبر کنند تا یک دستگاه جدیدتر تهیه کنند.

هنگامی که به طور خاص از آنها پرسیده شد که آیا آی‌فون 14 پلاس را دوست دارند یا خیر، 20.4 درصد از پاسخ دهندگان اظهار داشتند که از قبل آن را دارند یا قصد دارند به زودی خریداری کنند. 22.5٪ گفتند که خیلی گران است، 12.1٪ گفتند که خیلی بزرگ است، 7.8٪ گفتند که ترکیب ضعیفی از ویژگی‌ها را در مقایسه با آی‌فون 14 پرو دارد، 6.6٪ گفتند که قیمتش بسیار نزدیک به قیمت آی‌فون 14 پرو است. و 6.6 درصد نیز گفتند که آی‌فون مینی جدید را ترجیح می‌دهند.

از نظر مدل‌های آی‌فون 15،  تعداد 35.2 درصد از پاسخ‌دهندگان گفتند که بیش از هر چیز دیگری مشتاق دیدن طراحی مجدد برای دستگاه هستند، در حالی که 30.3 درصد دوست دارند گزینه‌های رنگی جدیدی را در پیش رو داشته باشند. 23.9 درصد از پاسخ دهندگان  مایلند آی‌فون 15 دارای دوربین زوم از نوع پریسکوپی باشد، 23.6 درصد نیز مایل به بازگشت Touch ID هستند. علاوه بر این 20.3 درصد از پاسخ دهندگان مایلند آی‌فون جدید دارای پورت USB-C باشد و 11.7 درصد هم خواهان گسترش Dynamic Island به همه مدل‌های آی‌فون هستند. 8.5 درصد مایلند  مدل «مینی» به خط تولید آی‌فون 15 بازگردد.

 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH