صفحه نمایش هوشمند هوآوی S75

هوآوی تلویزیون هوشمند S75 خود را عرضه کرد

صفحه نمایش هوشمند هوآوی S75، از نوع LCD بوده و ابعاد 75 اینچی، رزولوشن 4K و نرخ‌به‌روزرسانی 60 هرتزی را ارائه می‌دهد. با ما در آی‌تی‌رسان همراه باشید.

هوآوی امروز صفحه نمایش هوشمند S75 را معرفی کرد. این محصول جدید، مدل نسل دوم Smart Screen S75 است. این تلویزیون هوشمند دارای چهار بلندگوی MEMC و صفحه نمایش رنگی گسترده است.
نسل دوم صفحه نمایش هوشمند هوآوی S75 از صفحه نمایش 75 اینچی LCD با وضوح 3840×2160 و نرخ به‌روزرسانی 60 هرتزی استفاده می‌کند.

از 1.07 میلیارد رنگ و 92 درصد طیف رنگی DCI-P3 پشتیبانی می‌کند. با موتور کیفیت تصویر Hongque، می‌تواند به مزایای یک طیف رنگی گسترده دست یابد. تصویر خروجی آن واقعی‌تر و طبیعی‌تر است.

صفحه نمایش هوشمند هوآوی S75

در عین حال، چهار بلندگوی MEMC شامل دو واحد 10 واتی با برد کامل و دو واحد فرکانس بالا 10 وات هستند که از فن‌آوری گسترش میدان صوتی مجازی، بهبود صدای انسان و فن‌آوری جبران بلندی پویا پشتیبانی می‌کنند، به طور هوشمندانه صدای انسان را بهینه می‌کنند، تعبیه شده است. صدا و صدای پس‌زمینه را در فیلم به کاربران می‌دهد و فضای تماشای عالی را به ارمغان می‌آورد.
هوآوی S75 نسل دوم همچنین به یک تراشه چهار هسته‌ای به همراه 3 گیگابایت رم مجهز شده است و حافظه داخلی 32 گیگابایتی را برای استفاده‌های شما ارائه می‌دهد. این مشخصات نه تنها سرعت عملکرد را بهبود می‌بخشد بلکه می‌تواند محتوای بیشتری را دانلود و ذخیره کند. علاوه بر این، نسل دوم Huawei Smart Screen S75 از طراحی دو آنتن Wi-Fi استفاده می‌کند که از پایداری شبکه بهتری برخوردار است و از عملکردهایی مانند کنترل خانه هوشمند، کارائوکه صفحه نمایش هوشمند و نمایش تک لمسی NFC پشتیبانی می‌کند.

صفحه نمایش هوشمند هوآوی S75از نظر درگاه‌ها، Huawei Smart Screen S75 نسل دوم مجهز به دو درگاه HDMI، یک درگاه AV In، یک پورت USB 2.0، یک پورت RJ45، یک ورودی DTMB و سایر رابط‌ها است.

صفحه نمایش هوشمند هوآوی S75 نسل دوم قیمتی معادل 5999 یوان (848 دلار) دارد و از 25 نوامبر در چین به فروش خواهد رسید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH