شیائومی 13 با تراشه اسنپدراگون 8 نسل 2 در پایگاه داده گیک‌بنچ رویت شد

بر اساس پیش‌بینی‌ها تا موعد رونمایی از سری شیائومی 13 تنها چند هفته دیگر باقی مانده است. با این‌حال اکنون و پیش از رونمایی رسمی از این دستگاه‌ها، فهرست بنچمارک جدید شیائومی 13 منتشر شده و برخی ویژگی‌های کلیدی این مدل اعلام شده است.

گوشی پرچم‌دار آینده غول فناوری چینی در وبسایت محبوب بنچمارک موسوم به گیک‌بنچ رویت شده است. بر اساس پیش‌بینی‌ها سری شیائومی 13 شامل 2 گوشی مختلف با اسامی شیائومی 13 و مدل پیشرفته‌تر شیائومی 13 پرو خواهد بود. اکنون مدل استاندارد در پایگاه داده گیک‌بنچ ظاهر شده است. بر اساس اطلاعات مندرج در فهرست، توان پردازشی این مدل از طریق جدیدترین و قدرتمندترین تراشه کوالکام موسوم به اسنپدراگون 8 نسل 2 تامین خواهد شد.

همچنین پایگاه داده آنلاین نشان می‌دهد که این تراشه در کنار حداقل 12 گیگابایت رم فعالیت خواهد کرد. اگرچه عرضه مدل‌هایی با حافظه بالاتر و همچنین ورژن پایه با حافظه رم 8 گیگابایتی نیز چندان دور از انتظار نخواهد بود. بعلاوه فهرست گیک‌بنچ 5 نشان می‌دهد که این دستگاه دارای شماره مدل 2211133C بوده و به‌صورت پیش‌فرض با رابط کاربری MIUI مبتنی بر سیستم‌عامل اندروید 13 روانه بازار خواهد شد.

شیائومی 13 در تست‌های پردازش تک هسته‌ای و چندهسته‌ای گیک‌بنچ به‌ترتیب امتیازات 1497 و 5089 را کسب کرده است. متاسفانه این موارد تمامی اطلاعات منتشر شده پیرامون شیائومی 13 تا به این لحظه محسوب می‌شوند. بر اساس اطلاعات پیش‌تر لو رفته اکنون می‌دانیم که این گوشی پریمیوم مجهز به دوربین‌های پشتی با لنز لایکا بوده و رابط کاربری اختصاصی MIUI 14 را اجرا خواهد کرد. حتی اخیرا طراحی این گوشی از طریق انتشار رندرهای CAD به معرض نمایش گذاشته شد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH