طرح مفهومی جدید ردمی K60 با دوربین پشتی عجیب منتشر شد

پس از انتشار رندرهایی از طراحی شیائومی 13 پرو اکنون شاهد انتشار یک رندر مفهومی از گوشی ردمی K60 نیز هستیم. بر اساس پیش‌بینی‌ها این دستگاه در اوایل سال 2023 عرضه خواهد شد. اما در حال حاضر یک رندر ایجاد شده توسط طرفداران تنها مورد قابل دسترس از این گوشی به‌شمار می‌رود.

ردمی پس از عرضه گوشی‌های سری ردمی نوت 12 در چین جانی دوباره گرفته و اکنون در تدارک عرضه دستگاه‌هایی با مشخصات فنی بهتر است. بر اساس رندر مفهومی منتشر شده از ردمی K60 این گوشی مجهز به یک نمایشگر تخت با حفره کروی‌شکل در مرکز بوده و از قالب طراحی کشیده و باریک بهره خواهد برد. حواشی اطراف نمایشگر در مقایسه با آن چیزی که از یک گوشی در این رده قیمتی انتظار می‌رود؛ کمی ضخیم‌تر هستند. دکمه پاور و کلیدهای تنظیم میزان بلندی صدا در سمت راست بدنه گوشی قرار دارند. همچنین اسکنر اثرانگشت با دکمه پاور ادغام شده است.

ماژول دوربین مستطیلی شکل روی پنل پشتی دارای رویکرد طراحی عجیبی است. سیستم دوربین از یک لنز دایروی‌شکل، یک ماژول دایروی با اندازه کوچک‌تر و یک لنز مربعی‌شکل که به احتمال فراوان متعلق به ماژول تله‌فوتو پریسکوپی است؛ تشکیل می‌شود. این پیکره‌بندی تا حدی به سیستم دوربین سری موتورولا اج 30 شباهت دارد. گزارشات نشان می‌دهند که ردمی K60 مجهز به یک نمایشگر آمولد 6.67 اینچی با نرخ نوسازی 120 هرتزی و تراشه Dimensity 8200 ساخت شرکت‌ مدیاتک خواهد بود.

این تراشه هنوز معرفی نشده است؛ اما بر اساس شایعات، پردازنده Dimensity 8200 در گوشی iQOO Neo 7 SE به‌کارگیری خواهد شد. ردمی K60 احتمالا مجهز به یک باتری بزرگ 5500 میلی‌آمپرساعتی با قابلیت پشتیبانی از شارژ سریع 67 واتی خواهد بود. پنل پشتی این گوشی از دوربین اصلی 64 مگاپیکسلی با سنسور IMX686 سونی و قابلیت OIS میزبانی خواهد کرد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH