تصاویر سامسونگ گلکسی A34

تصاویر رندر سامسونگ گلکسی A34 فاش شد!

چهار تصویر رندر شده از گوشی سامسونگ گلکسی A34 منتشر شده که طراحی مشابهی را با پرچم‌دار نسل قبل سامسونگ نمایش می‌دهد. با ما در آی‌تی‌رسان همراه باشید.

در اوایل این ماه، اولین رندرهای فاش شده از سامسونگ گلکسی A54 را پیش از اعلام رسمی شایعه شده آن در ژانویه، دیدیم. در همان رویداد A54، ممکن است گلکسی A34 کمی پایین‌تر نیز به آن ملحق شود، و این مدل اکنون به سرگرمی رندر لو رفته می‌پیوندد، زیرا مجموعه‌ای از تصاویر رندر را برای خود دارد.
طراحی گلکسی A34 فوق‌العاده شبیه به A54 است، که با توجه به اینکه آن‌ها بخشی از همان خانواده دستگاه‌های میان‌رده در مجموعه شرکت کره‌ای خواهند بود، چندان تعجب آور نیست.
چشمگیرترین موضوع در اینجا این است که هر دوربین برآمدگی خاص خود را دارد، دیگر «جزیره دوربینی» وجود ندارد که بتوان از آن صحبت کرد. اگر این نشانه طراحی شما را به یاد Galaxy S22 Ultra می اندازد، شما تنها نیستید.

طراحی بالارده سامسونگ، راهی به گوشی‌های میان رده پیدا می‌کند و این اولین بار نیست که سامسونگ چنین کاری انجام می‌دهد.

تصاویر سامسونگ گلکسی A34
بر اساس منبع رندرهای فاش شده، ابعاد گلکسی A34  برابر با 161.3 در 77.7 در 8.2 میلی‌متر است و دارای صفحه نمایش تخت 6.5 اینچی و بریدگی قطره‌ای «Infinity-U» است. این یک نقطه تمایز با A54 است، که برای با ظاهری پیشرفته‌تر طراحی Hole-Punch را انتخاب می‌کند.

گوشی سامسونگ گلکسی A34 دارای جک هدفون 3.5 میلی‌متری در پایین خود، حسگر اثر انگشت تعبیه‌شده در دکمه پاور است و در میان رنگ‌های دیگر به رنگ مشکی عرضه خواهد شد. در مقایسه با نسل قبلی خود، گلکسی A33، صفحه نمایش A34 به مقدار 0.1 اینچ افزایش یافته است.

شاید به همین دلیل است که خود گوشی در همه ابعاد کمی بزرگ‌تر از مدل 2022 است. همانطور که در ماه جولای شایعه شده بود، A34 از شر سنسور عمق خلاص شد، به این معنی که یک حلقه دوربین کمتر در پشت گوشی قرار دارد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH