تصاویر شیائومی 13 با پنل پشتی سرامیکی و رنگ‌های متنوع منتشر شد

تا موعد رونمایی از سری شیائومی 13 زمان چندانی باقی نمانده است. با این‌حال روند انتشار شایعات پیرامون شیائومی 13 کماکان ادامه دارد. اکنون شیائومی به جزئیات بیش‌تری پیرامون این گجت از جمله وجود دوربین تله‌فوتو و پنل پشتی سرامیکی اشاره نموده است. بر اساس شایعات، شیائومی 13 با طیف‌های رنگی متنوعی روانه بازار می‌شود.

شیائومی 13 با مدل‌های رنگی جدید احتمالا مجهز به بدنه‌ای از جنس شیشه یا سرامیک خواهد بود. بر اساس اطلاعات پیش‌تر لو رفته، شیائومی 13 و شیائومی 13 پرو نخستین مدل‌های قابل معرفی از سری جدید پرچم‌داران کمپانی به‌شمار می‌روند. شیائومی 13 مجهز به پنل نمایشگر تخت بوده و مدل پرو کماکان از یک نمایشگر خمیده بهره خواهد برد. این رویکرد پیش‌تر در سری گلکسی S22 سامسونگ نیاز پیاده شد و مدل‌های گلکسی S22 و گلکسی S22 پلاس با نمایشگر تخت و گلکسی S22 اولترا با پنل خمیده روانه بازار شدند.

میزان دقت مدل‌های رنگی نمایش داده شده برای شیائومی 13 هنوز مشخص نیست. بعلاوه پیش‌بینی می‌شود که شیائومی 13 با تراشه اسنپدراگون 8 نسل 2 کوالکام و حافظه داخلی UFS 4.0 به بازار عرضه شود. با این اوصاف شیائومی 13 احتمالا در مقایسه با اکثر پرچم‌داران سال 2022 بازار، عملکرد سریع‌تری از خود ارائه خواهد داد.

شیائومی 13 در مدل‌های رنگی مختلف

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH