رکورد هزینه برای خرید در بلک فرایدی آمریکا شکسته شد!

بر اساس گزارش وبسایت Adobe که وضعیت فروش در مراکز خرده فروشی آنلاین را ردیابی می‌کند؛ مصرف‌کنندگان آمریکایی در جشنواره جمعه سیاه امسال رکورد هزینه‌ای 9.12 میلیارد دلاری در فضای آنلاین را به ثبت رساندند. مجموع فروش آنلاین در فردای روز شکرگزاری نسبت به سال گذشته 2.3 درصد افزایش یافت. در این میان محصولات الکترونیکی بیش‌ترین سهم را به خود اختصاص داده و فروش آنلاین آنها در مقایسه با سال گذشته 221 درصد افزایش یافت.

بازی‌ها دسته دیگری از محصولات پرطرفدار در میان خریداران به‌شمار رفته و فروش آنها در مقایسه با پارسال 285 درصد افزایش پیدا کرد. همچنین تجهیزات ورزشی شاهد رشد 218 درصدی فروش بودند. میزان پرداخت‌های Buy Now, Pay Later (اکنون بخرید و بعدا پرداخت کنید) از هفته گذشته 78 درصد بیش‌تر شده و درآمد کسب شده از محل اجرای این برنامه نیز افزایش یافته است. کنسول‌های بازی، پهپادها، مک‌بوک‌های اپل، محصولات Dyson و بازی‌هایی مانند Funko Pop، Bluey، Roblox، فورتنایت و Disney Encanto از جمله کالاهای پرفروش در جشنواره بلک فرایدی امسال بودند.

همچنین 48 درصد حجم فروش آنلاین متعلق به گوشی‌های هوشمند بود؛ در حالیکه این رقم طی سال گذشته برابر با 44 درصد بود. بنابراین خریداران در جشنواره بلک فرایدی امسال رکورد سفارشی جدیدی را برای دستگاه‌های موبایلی به ثبت رساندند. این رکورد هزینه‌ای به‌دنبال موفقیت جشنواره خرید روز شکرگزاری ثبت شد؛ رویدادی که طی آن مصرف‌کنندگان مبلغ 5.29 میلیارد دلار را به‌صورت آنلاین هزینه کردند. این رقم در مقایسه با سال گذشته رشد 2.9 درصدی را نشان می‌دهد.

بر اساس گزارش وبسایت Adobe اگرچه جشنواره جمعه سیاه به پایان رسیده است؛ اما فعالیت‌های تجاری طی روزهای شنبه و یکشنبه کماکان به شکلی چشمگیر ادامه خواهند داشت. بر اساس پیش‌بینی‌ها در جشنواره دوشنبه سایبری (Cyber Monday) امسال مبلغ 11.2 میلیارد دلار هزینه خواهد شد؛ رقمی که در مقایسه با سال گذشته 5.1 درصد بیش‌تر است.

1 در مورد “رکورد هزینه برای خرید در بلک فرایدی آمریکا شکسته شد!”

  1. مهدی حسینی

    سلام خسته نباشید ببخشید الان که از سال 1399 که تلویزیون های سامسنوگ الجی دیگه بازار نیستند
    تو تلویزون های ایرانی ایکس ویژن خوبه درسته یا جی پلاس
    یه نفر این کاره واقعا نباشه منظورم کار لپتاپ کامپیوتر موبایل یا به زور تو این کار آوردند واقعا باید کارگری بره یا به درد هیچ کاری نمیخوره

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH