سخنان مدیر عامل بایننس

مدیر عامل بایننس امیدوار به آینده؛ بعد از سال بدی که گذشت، صنعت کریپتو سالم‌تر خواهد شد

مدیر عامل بایننس گفته است که بعد از تمام اتفاقاتی که در سال گذشته رخ داد، این صنعت ارز دیجیتال آینده بهتر و سالم‌تری خواهد داشت. با ما در آی‌تی‌‌رسان همراه باشید.

آقای Chanpeng Zhao، مدیر عامل بایننس در ادامه افزود که انتظار دارد در سال 2023 اتفاقات به مراتب بهتری برای این صعنت رخ دهد.

ژائو در یک رویداد بایننس در آتن گفت: “من انتظار بهبودی دارم، بنابراین، من فکر می‌کنم سال 2022 سال بسیار بدی بود، در شش ماه گذشته خیلی اتفاقات مختلفی افتاده ولی اکنون این صنعت سالم‌تر است.”

با این حال او از انجام هر گونه پیش بینی خاصی خودداری کرد. ژائو گفت: «ترفند برای ما این است که صنعت را زیر نظر داشته باشیم و سپس هر چیزی که روند رو به رشد است، سعی کنیم از آن حمایت کنیم».

مدیر عاملی که پس از فروپاشی FTX صندوق بازیابی را برای شرکت‌های رمزنگاری مشکل‌دار راه‌اندازی کرد، وقتی صحبت از رقیب سابقش شد، حرف‌ها را کوتاه نکرد.

ژائو گفت: “FTX دروغ می‌گوید، دروغ‌گو است. فقط به این دلیل که FTX اتفاق افتاده است، به این معنی نیست که هر تجارت دیگری در این صنعت بد است.”
بایننس اوایل امروز سیستم اثبات ذخایر خود را منتشر کرد که با بیت کوین شروع شد تا نشان دهد صرافی سالم و حلال است. برای بیت کوین، بایننس تصویری از موجودی حساب و ذخایر بیت کوین صرافی ارائه کرده است.

این شرکت ادعا می‌کند که 582,485 بیت کوین در ذخایر خود دارد، در حالی که کاربران آن دارای موجودی خالص 575,742 بیت کوین هستند که به آن حاشیه 6,743 بیت کوین می‌دهد. همچنین پیوندی را برای کاربران بایننس ارائه کرد تا بیت کوین خود را در صرافی تأیید کنند.

ژائو گفت که بایننس در موقعیت خوبی قرار دارد و به جای کسب درآمد بیشتر، بر رشد بازار تمرکز کرده است.

وی گفت: امروز درآمد کافی داریم. ما سعی نمی‌کنیم سود را به حداکثر برسانیم. ما می‌خواهیم پایدار باشیم.”

او همچنین خاطرنشان کرد که ارزش‌گذاری استارت‌آپ‌ها در یک سال پیش، نجومی بود و از آن زمان به سطوح معقول بازگشته است.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH