رویداد معرفی شیائومی 13

خبر خوب برای طرفداران شیائومی؛ زمان معرفی پرچمداران و محصولات جدید شیائومی مشخص شد

در این رویداد محصولاتی مانند گوشی شیائومی 13، ساعت هوشمند S2، هدست Buds 4 و MIUI 14 معرفی و عرضه خواهند شد. با ما در آی‌تی‌رسان همراه باشید.

پس از ماه‌ها افشاگری، سرانجام تاریخ عرضه سری 13 شیائومی تایید شد. این سازنده چینی تایید کرده است که در ساعت 19 (به وقت محلی) روز 1 دسامبر در چین مراسم رونمایی برگزار خواهد شد. چند محصول دیگر مانند Watch S2، هدفون Buds 4 TWS و MIUI 14 نیز در کنار سری Xiaomi 13 معرفی خواهند شد.
سال گذشته در ماه دسامبر، شیائومی از شیائومی 12 ایکس، شیائومی 12 و شیائومی 12 پرو رونمایی کرد. به نظر می‌رسد که امسال جانشینی برای شیائومی 12 ایکس وجود نخواهد داشت. خط تولید پرچمداران آینده شامل دو مدل شیائومی 13 و شیائومی 13 پرو خواهد بود.

در ادامه رندر فاش شده از شیائومی 13 نشان داده شده است. این تصویر به خوبی به طراحی و رنگ‌های این گوشی می‌پردازد. از آنجایی که شیائومی 13 پرو نسخه بزرگ‌تری از شیائومی 13 خواهد بود، انتظار می‌رود هر دو گوشی از طراحی یکسانی برخوردار باشند.
این شرکت تایید کرده است که سری 13 شیائومی دارای حاشیه‌های بسیار باریک خواهد بود. اندازه قاب پایینی تنها 1.61 میلی متر است که نشان می‌دهد، این حاشیه می‌تواند به نازکی قاب بالایی باشد. متاسفانه صحت رندرهای فوق همچنان تایید نشد.

رویداد معرفی شیائومی 13

لازم به ذکر است که بعد از تایید شدن این رویداد، عکس‌های بیشتری از این گوشی‌ها فاش شده که این طراحی را تایید می‌کنند.

یکی از این موارد، عکس فاش شده توسط حساب رسمی AIUV Planet Weibo است. AIUV Planet یک تولید کننده مشهور قاب گوشی‌های هوشمند در چین است و آخرین پست Weibo آن‌ها که به اشتراک گذاشته است به طور غیرمستقیم طراحی جلویی استاندارد شیائومی 13 را تایید می‌کند.

رویداد معرفی شیائومی 13
به نظر می رسد شیائومی 13 که در اینجا نشان داده شده از یک صفحه نمایش تخت AMOLED با یک سوراخ پانچ مرکزی در بالای نمایشگر برخوردار است و دوربین سلفی تک دستگاه را در خود جای داده است. علاوه بر صفحه‌نمایش تخت، به نظر می‌رسد که شاسی آلومینیومی اکنون از کناره‌های تخت نیز بهره می‌برد.

اگر تصویر رندر کیس درست باشد، به نظر می‌رسد که شیائومی 13 استاندارد در مقایسه با شیائومی 12 استاندارد سال گذشته که با صفحه نمایش خمیده 120 هرتزی AMOLED و کناره‌های منحنی برای تجربه راحت‌تر در دست عرضه شد، از نظر طراحی یک تغییر بزرگ خواهد بود.
علاوه بر این، تصویر فاش شده همچنین نشان می‌دهد که بلندگوی گوشی همچنان در بالای نمایشگر قرار دارد و دکمه پاور و دکمه‌های تنظیم صدا در سمت راست دستگاه قرار دارند. این تصویر همچنین حاشیه‌های جانبی باریک را در سمت چپ، راست و بالای دستگاه نشان می‌دهد، در حالی که اطلاعاتی درمورد قاب پایینی به ما نمی‌دهد تا منتظر رونمایی رسمی توسط شیائومی بمانیم.

شیائومی 13 و شیائومی 13 پرو از تراشه موبایل اسنپدراگون 8 نسل 2 قدرت خواهند گرفت. گفته می‌شود که اسنپدراگون 8 نسل 2 با هسته‌های A715 و A510R1 کم مصرف‌تر ARM ترکیب شده و عمر باتری و عملکرد بهتری را برای سری 13 شیائومی نسبت به نسل گذشته به ارمغان می‌آورد.

مشخص نیست که آیا سری 13 شیائومی با آخرین MIUI 14 از قبل بارگذاری شده است یا خیر. اگر نه، این خانواده یکی از اولین گوشی‌هایی خواهند بود که به روز رسانی MIUI 14 را دریافت می‌کند.
در حال حاضر اطلاعاتی از مشخصات شیائومی بادز 4 و شیائومی واچ اس 2 در دست نیست.


این شرکت در حال حاضر Xiaomi Buds 4 Pro را با قیمت 1099 یوان (~ 152 دلار) در چین به فروش می‌رساند. از این رو، این احتمال وجود دارد که Buds 4 محصولی مقرون به صرفه‌تر با قیمت حدود 500 یوان (~ 70 دلار) باشد و در رنگ‌های مشکی، سفید و سبز وارد بازار شود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH