غول جدید Lenovo رسما معرفی شد، تمام شایعات به واقعیت رسید!

تمامی شایعات به واقعیت تبدیل شد! پرچم‌دار جدید کمپانی چینی لنوو، Vibe Z2 Pro با مشخصاتی فوق العاده رسما معرفی شد.

همان‌طور که پیش‌تر به لطف Evleaks شنیده بودیم این پرچم‌دار دارای صفحه‌نمایشی 6 اینچی با رزولوشن فوق‌العاده QHD است که چگالی پیکسلی 490 ppi نشان از کیفیت خارق العاده آن دارد. بدنه‌ای زیبا و فلزی نشان می‌دهد که طراحان این گوشی برای آن سنگ تمام گذاشته‌اند.

همانظور که در خبرها خوانده بودیم پردازنده این گوشی غول‌پیکر Snapdragon 801 بوده که فرکانسی برابر 2.5 گیگاهرتز را به شما ارائه می‌دهد. این قدرت در کنار سه گیگابایت رم، دوربینی 16 مگا پیکسلی که از قابلیت BSI نیز بهره می‌برد و توانایی ضبط فیلم با فرمت 4K، جای هیچ صحبتی را برای ما باقی نمی‌گذارد. باریکی این فبلت تنها 7.7 میلی‌متر است که دارای طراحی مستطیل شکل بوده و با منحنی‌هایی بسیار نازک در گوشه‌ها تزیین شده است.

شاید به سختی بتوان به این گوشی نگاه کرد و مورد منفی و یا ضعفی را از درون آن بیرون کشید، شاید تنها موردی که شما را کمی دو دل کند، صفحه‌نمایش بزرگ آن باشید که این فبلت را در رده مینی تبلت ها جای می‌دهد؛ اما شاید به همین دلیل پسوند Pro به انتهای نام این غول اضافه‌شده است. سخت‌افزار قدرتمند این فبلت توسط یک باتری قدرتمند 4000 میلی‌آمپری ساپورت می‌شود. همچنان این گوشی از دو سیم‌کارت پشتیبانی کرده و قابلیت مکالمه در شبکه 4G LTE را نیز داراست.

با ورود این فبلت غول‌پیکر و چندی بعد گلکسی نوت 4 که هر دو با رزولوشن QHD هستند باید دید آیا سران ال‌جی برای آخرین فروش آخرین پرچم‌دار خود یعنی G3 برنامه جدیدی دارند یا خیر؟ شاید عرضه جدیدترین نسخه این گوشی یعنی LG G3 Stylus که همراه با قلم نوری عرضه خواهد شد، تسکینی برای طرفداران این کمپانی کره ای باشد.

لنوو Vibe Z2 Pro از ماه سپتامبر در رنگ‌های مشکی، سفید و طلایی در فروشگاه‌ها عرضه خواهد شد. به‌زودی قیمت و بازارهای هدف این پرنیان مشخص خواهد شد.

2014-07-31-VibeZ2Pro-3

3 در مورد “غول جدید Lenovo رسما معرفی شد، تمام شایعات به واقعیت رسید!”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH