عرضه همزمان غول مایکروسافت در 25 کشور

surface

شرکت مایکروسافت قصد دارد تا به‌زودی نسل سوم از تبلت‌های سری سرفیس خود را به بازار عرضه کند و بنا به اعلان رسمی این شرکت قرار است تا این تبلت در تاریخ8 اوت برابر با ششم شهریور به بازار عرضه گردد و شاهد عرضه همزمان غول مایکروسافت در 25 کشور خواهیم بود.

این محصول قرار است در کشورهای بسیار مهمی به‌طور همزمان به فروش برسد که هریک از آن‌ها در تعیین میزان محبوبیت در بازار، بسیار مهم هستند. مهم‌ترین کشورهای موردنظر برای عرضه همزمان این تبلت شامل انگلستان (البته به‌طور صحیح‌تر بریتانیا که شامل کشورهایی مانند ولز و اسکاتلند نیز خواهد بود)، فرانسه، استرالیا، نیوزلند و چین هستند.

این تبلت در سه رده مختلف عرضه خواهد گردید که مهم‌ترین تفاوت در میان این سه رده به پردازنده آن‌ها بازمی‌گردد. نیرومندترین مدل از پردازنده‌های سری core i7 استفاده می‌کند درحالی‌که مدل‌های دیگر از پردازنده‌های سری Core i5 و Core i3 به‌عنوان مغز پردازشی خود بهره‌مند خواهند شد.

لیست کامل کشورهای مورد عرضه برای این تبلت به شرح زیر است:
بریتانیا، تایلند، تایوان، سوییس، سوئد، اسپانیا، سنگاپور، پرتغال، نروژ، نیوزلند، هلند، مالزی، لوکزامبورگ، کره جنوبی، ایتالیا، ایرلند، هنگ‌کنگ، آلمان، فرانسه، فنلاند، دانمارک، چین، بلژیک، اتریش و استرالیا.

قیمت پایه برای این تبلت در بازار کشور آمریکا از 800 دلار آغاز خواهد شد که برای یک تبلت، رقم بسیار بالایی محسوب می‌شود ولی ازنظر سخت‌افزاری باید گفت که این تبلت کاملا ارزش پرداخت این هزینه را دارد و می‌توان بیشتر از یک پی سی بر روی توان پردازشی آن حساب باز نمود. پیش‌خرید آنلایناین محصول در حال حاضر در وب‌سایت مایکروسافت قابل انجام است و بسته به منطقه زندگی خود می‌توانید در این سایت برای خریدن این محصول اقدام نمایید.

سرفیس پرو 3 دارای بدنه‌ای نازک‌تر از نسل پیشین خود است و وزن آن نیز به‌وضوح نسبت به مدل‌های پیشین کاهش یافته است ولی نکته جالب اینجاست که این تبلت در حال حاضر در بازار آمریکا و کانادا نیز زیر سایه سنگین تبلت اپل قرار گرفته است و حتی نتوانسته است مایکروسافت را در میان پنج سازنده برتر تبلت در سراسر جهان جای بدهد.

شاید عرضه همزمان این دستگاه در 25 کشور بتواند فروش این محصول را با جهش مناسبی همراه کند و مایکروسافت را از مشکلاتی که با تبلت سرفیس دارد نجات بدهد ولی باید منتظر ماند و نتیجه این عمل مایکروسافت را در گزارش‌های مالی سه‌ماهه مربوط به عرضه شدن این محصول مشاهده نمود.

تبلت‌های سرفیس پرو علیرغم داشتن توان سخت‌افزاری بسیار بالا نتوانسته‌اند محبوبت مناسبی را در نزد مخاطبین عام کسب نمایند که مفسرین، یکی از مهم‌ترین دلایل این موضوع را قیمت بسیار بالای این سری از دستگاه‌ها می‌دانند.

1 در مورد “عرضه همزمان غول مایکروسافت در 25 کشور”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH