مراسم رونمایی محصولات جدید سامسونگ

تاریخ مراسم رونمایی از سری گلکسی S23 سامسونگ مشخص شد

تاریخ مراسم رونمایی محصولات جدید سامسونگ با نام Unpacked در بازه زمانی همیشگی خود خواهد بود و محصولات مهمی در آن معرفی خواهند شد. با ما در آی‌تی‌رسان همراه باشید.

سامسونگ قصد دارد در اولین رویداد Unpacked خود در سال 2023 در هفته اول فوریه از سری Galaxy S23 رونمایی کند. این اطلاعات از یک گزارش کره‌ای به نقل از یک مدیر اجرایی با آگاهی از این موضوع به دست می‌آید.

این رویداد اولین Unpacked حضوری از زمان همه‌گیری کرونا و قرنطینه‌های ان است و طبق گزارش‌ها در سانفرانسیسکو برگزار خواهد شد.
انتظار داریم که تمام گوشی‌های سری گلکسی اس 23 در این رویداد معرفی و در اواخر فوریه در سطح جهانی عرضه شود.

این اولین گزارش کره‌ای نیست که زمان و تاریخ رونمایی گلکسی اس 23 را ادعا می‌کند. منابع بیشتری نیز در اختیار داریم که تاریخ مشابهی را اعلام می‌کنند که می‌تواند نشان دهنده قطعی بودن این تاریخ باشد.

برخی شایعات به معرفی گلکسی در نمایشگاه CES 2023 در ژانویه اشاره کرده‌اند، اما این مکان هرگز محل رونمایی سری S سامسونگ نبوده است و ما واقعاً شک داریم که این رون در سال آینده تغییر کند.

انتظار می‌رود سری گلکسی اس 23 تماماً مجهز به اسنپدراگون 8 نسل 2 باشد و چیپست داخلی اگزینوس را به دلیل عملکرد ضعیف‌تر برای اولین بار کنار بگذارد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH