مشخصات گوشی اقتصادی سامسونگ گلکسی M04 نیز فاش شد

سامسونگ پیش‌تر گوشی گلکسی A04 را به بازار عرضه کرد و در ادامه شاهد عرضه گلکسی A04e طی ماه اکتبر 2022 بودیم. اکنون غول کره‌ای در صدد افزودن یک محصول بسیار مشابه به سبد تولیدات خود است. این دستگاه دارای مشخصات فنی مشابه با گلکسی A04 بوده و اکنون با نام تجاری گلکسی M04 در Google Play Console رویت شده است. این گوشی هوشمند سری M که البته هنوز معرفی نشده است؛ مجهز به تراشه هلیو G35 ساخت شرکت مدیاتک بوده و صرفا از اتصال LTE پشتیبانی خواهد کرد.

این دستگاه مجهز به اسکنر اثرانگشت در لبه جانبی بدنه و دقیقا پایین‌تر از کلیدهای تنظیم میزان بلندی صدا است. همچنین نمایشگر گوشی دارای یک ناچ قطره‌ای شکل و حواشی نسبتا ضخیم در هر 4 سمت خود است. بعلاوه جک صوتی 3.5 میلی‌متری هدفون در قسمت تحتانی بدنه گوشی و دقیقا کنار پورت USB و شبکه اسپیکر به چشم می‌خورد. همچنین فهرست Google Play Console تائید می‌کند که گلکسی M04 مجهز به نمایشگری با رزولوشن 720p، حافظه رم 3 گیگابایتی و سیستم‌عامل اندروید 12 خواهد بود.

از زمان انتشار نخستین شایعات پیرامون سامسونگ گلکسی M04 بیش از 4 ماه سپری شده است؛ بنابراین این محصول احتمالا در آینده‌ای نه‌چندان دور به‌طور رسمی معرفی خواهد شد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH