نخستین رندرهای باکیفیت از آیفون 15 پرو اپل منتشر شد

به‌دنبال انتشار شایعات و افشای اطلاعات برخی دست‌اندرکاران حوزه صنعت در خصوص استفاده از الگوی طراحی جدید برای آیفون 15 پرو اپل، ورژن چینی وبسایت Mydrivers رندرهایی واقع‌گرایانه از طراحی ظاهری پرچم‌دار آینده غول آمریکایی را منتشر کرده است.

پیش از این یک افشاگر با شناسه ShrimpApplePro که قبل از معرفی رسمی آیفون‌ 14 تصاویر زنده آن‌را منتشر کرده بود؛ اعلام کرد که گوشی هوشمند آینده اپل مجهز به یک کیس به‌روزرسانی شده و قاب پشتی به سبک آیفون 5c خواهد بود. به گفته وی آیفون 15 به‌همراه یک کیس تیتانیومی در دسترس مشتریان قرار خواهد گرفت. بعلاوه این مدل در عوض به‌کارگیری لبه‌های مربعی‌شکل تخت از پنل پشتی با زوایای خمیده بهره خواهد برد.

اپل از 3 سال قبل و زمان عرضه آیفون 12 همواره از سطوح صاف و لبه‌های تیز بهره گرفته است. بسیاری از تولیدکنندگان گوشی‌های اندرویدی نیز از این رویه تبعیت کرده‌اند. اما برخی افراد از این سبک طراحی انتقاد نموده و ادعا می‌کنند که در این‌حالت حمل گوشی در دست برای مدت زمان طولانی امری دشوار و ناراحت‌کننده خواهد بود.

بعلاوه بر اساس اعلام چندین منبع مختلف، آیفون 15 فاقد پورت لایتنینگ بوده و در عوض از درگاه USB-C استفاده خواهد کرد. اگرچه برخی کارشناسان معتقدند که مدل‌های رده پایین‌تر آینده آیفون کماکان مجهز به درگاه لایتنینگ خواهند بود. حتی در صورت استفاده از پورت USB-C در تمامی مدل‌های آینده آیفون، کانکتور پرسرعت تنها در مدل‌های گران‌قیمت‌تر قابل دسترس خواهد بود. همچنین آیفون 15 دارای حسگر تصویربرداری کاملا جدید و قابلیت‌های ارتقایافته در زمینه عکاسی و فیلمبرداری است.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH