معرفی ویژگی جدید اندروید

گوگل سال جدید را با اندروید جشن می‌گیرد؛ معرفی تمام ویژگی‌های جدید اندروید برای سال جدید

گوگل با یک به‌روزرسانی به استقبال تعطیلات میلادی می‌رود و ویژگی های جدید زیادی را به برنامه‌های اندروید اضافه می‌کند. با ما در آی‌تی‌رسان همراه باشید.

به ماه دسامبر از سال رسیدیم، یعنی زمستان در راه است. با نزدیک شدن به تعطیلات میلادی، Google ویژگی‌های جدیدی را برای Android منتشر می‌کند که ایجاد و اشتراک‌گذاری خاطرات یا یافتن محتوای جدید برای تماشای خانواده را آسان می‌کند.

گوگل در حال راه اندازی ویجت کاملاً جدیدی برای برنامه YouTube است که به شما این امکان را می‌دهد تا به راحتی یک ویدیو را در صفحه اصلی خود جستجو کنید.

این ویجت مشابه برخی دیگر از ویجت‌های Google مانند Translate است که دارای نوار جستجو و دکمه‌های میانبر صفحه اصلی، Shorts، اشتراک‌ها و کتابخانه شما است. همچنین می‌توانید اندازه ویجت را کمی تغییر دهید تا بهتر با صفحه اصلی شما مطابقت داشته باشد.

در بخش محتوا، کاربران در حال دریافت یک دکمه اکشن شناور جدید در برنامه Google TV هستند. اگر تلویزیون Android یا تلویزیون هوشمند دیگری دارید، این دکمه به راحتی می‌تواند محتوایی را که در برنامه تماشا می‌کنید، روی صفحه نمایش بزرگ پخش کنید. در حالی که در حال تماشای محتوا هستید، می‌توانید به گشت و گذار در برنامه ادامه دهید یا از آن به عنوان یک کنترل از راه دور برای کنترل استفاده کنید.

معرفی ویژگی جدید اندرویدگوگل همچنین با آخرین به‌روز‌رسانی‌های خود به لطف حالت خواندن جدید، دسترسی بیشتری را به ارمغان می‌آورد. صفحه خوان برای کاربران کم بینا یا نابینا ایده آل است و به آن‌ها اجازه می‌دهد تنظیمات کنتراست اندازه را تنظیم کنند یا حتی سرعت تبدیل متن به گفتار را کنترل کنند.

یکی دیگر از برنامه‌های گوگل که به‌روزرسانی دریافت می‌کند، Google Photos است. این شرکت اوایل سال جاری قابلیت میکس کردن تصاویر برای ساخت خاطره‌ها را در قالب “Styles” معرفی کرد و اکنون آن‌ها را با طرح‌های جدید، درست به موقع برای تعطیلات به‌روز می‌کند. این شرکت با هنرمندانی مانند Yao Cheng Design و زوج DABSMYLA برای سبک‌های کولاژ جدید همکاری کرد تا به خاطرات شما حس تعطیلات میلادی را اضافه کند.

همچنین به لطف افزوده‌های جدید به Emoji Kitchen در Gboard، مانند گرگ آدم برفی، می‌توانید در پیام‌های خود خلاق‌تر باشید.

معرفی ویژگی جدید اندروید
در نهایت، گوگل به کاربران این امکان را می‌دهد تا کلیدهای دیجیتال خودرو هوشمند خود را به اشتراک بگذارند. اگر مدل خودروی شما از این ویژگی پشتیبانی می‌کند، می‌توانید در صورت داشتن Pixel جدید، مانند Pixel 6 و Pixel 7 یا آیفون پشتیبانی‌شده، به دیگران اجازه دسترسی به خودروی خود را بدهید. به اشتراک گذاشتن کلید دیجیتال ماشین شما، یک لینک برای کاربر دیگر ایجاد می‌کند و از آن شخص می‌خواهد یک پین وارد کند تا ماشین را روشن کند. دسترسی به ماشین شما را می‌توان از برنامه کیف پول دیجیتالی شما، مانند Google Wallet به اشتراک گذاشت و تغییر داد.
گوگل می‌گوید این ویژگی به زودی در سایر گوشی‌های سازگار با اندروید 12 و بالاتر در دسترس خواهد بود. این شرکت همچنین ویژگی‌های جدیدی را برای Wear OS راه‌اندازی می‌کند، از جمله به‌روزرسانی‌های برنامه، کاشی‌ها و ادغام‌های جدید دستیار Google.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH