موتورولا اج 30 فیوژن با رنگ سرخ خلیج فارس در آمریکا عرضه شد

گوشی هوشمند موتورولا اج 30 فیوژن ابتدا طی ماه سپتامبر امسال در برخی مناطق جهان عرضه شد و اکنون بالاخره در بازار ایالات‌متحده ارائه شده است. این گوشی از روز 12 دسامبر (21 آذر ماه) با یک مدل رنگی خاص و هرگز دیده شده موسوم به Viva Magenta (سرخ خلیج فارس) قابل دسترس خواهد بود. این مدل رنگی به‌عنوان رنگ سال پنتون طی سال 2023 معرفی شده است.

اعلام رنگ سال از بیش از 2 دهه قبل ادامه داشته و شرکت پنتون هر ساله با تجزیه و تحلیل روندها و مضامین جهانی در طول سال یک رنگ را انتخاب می‌کند. بر اساس بیانیه رسمی موتورولا این رنگ در تمامی جنبه‌های جامعه از مد گرفته تا بازاریابی، رسانه‌های اجتماعی و حتی سیاست مد نظر قرار می‌گیرد. در هر صورت موتورولا در زمینه گوشی‌های هوشمند یک همکاری انحصاری جهانی با شرکت پنتون را ترتیب داده است. در همین راستا موتورولا اج 30 فیوژن با مدل رنگی جدید و منحصربه‌فردی در بازار آمریکا عرضه می‌شود.

به گفته موتورولا، Viva Magenta رنگی جسورانه است که روایت جدیدی را طرح نموده و به‌معنای ادغام فضای مجازی و فیزیکی توام با احساس شور و شوق است. این رنگ از طبیعت الهام گرفته شده و از طریق فناوری مورد کاوش قرار گرفته است. این مدل رنگی، روشی جدید و ابعادی چندگانه از خلقت را آشکار می‌کند.

مشخصات فنی نسخه آمریکایی موتورولا اج 30 فیوژن همانند همتای جهانی آن است؛ با این تفاوت که مدل آمریکایی از رنگ‌آمیزی جدیدی بهره گرفته و به‌همراه یک جفت ایرباد Moto Buds 600 ANC TWS در دسترس خریداران قرار می‌گیرد. این ایربادها برخلاف انتظارات از مدل رنگی Viva Magenta استفاده نمی‌کنند. این ایربادها بیش از اندازه ساده به‌نظر می‌رسند. با این‌حال چنان‌چه کاربران یکی از این گوشی‌های ویژه را سفارش دهند؛ در این‌صورت ایربادهایی با رنگ‌آمیزی Winetasting (یک رنگ طراحی شده به‌عنوان مکمل رنگ سال اعلامی توسط شرکت پنتون برای سال 2023) را دریافت خواهند کرد.

این مجموعه با برچسب قیمتی 799.99 دلاری روانه بازار می‌شود. بعلاوه مشتریان در صورت عدم تمایل به خریداری مدل پنتون می‌توانند نسخه آبی‌رنگ (Neptune Blue) این گوشی بدون ایرباد را با قیمت‌گذاری 699.99 دلار خریداری نمایند. موتورولا اج 30 فیوژن یک گوشی آنلاک به‌شمار رفته و تنها با اپراتورهای AT&T و T-Mobile سازگاری خواهد داشت.

موتورولا اج 30 فیوژن در مدل رنگی سرخ خلیج فارس

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH