اطلاعات جدید از باتری سامسونگ گلکسی A14 5G فاش شد

سامسونگ گلکسی A14 5G در آستانه ورود به بازار قرار دارد و اطلاعات اخیرا لو رفته نیز این فرضیه را مورد تائید قرار می‌دهند. اکنون این گوشی معرفی نشده در وبسایت FCC رویت و ظرفیت باتری مورد استفاده توسط آن نیز اعلام شده است. همان‌طور که شایعات اخیر نیز نشان می‌دهند؛ انرژی مورد نیاز گلکسی A14 5G از طریق یک باتری قدرتمند 5000 میلی‌آمپرساعتی تامین خواهد شد.

به لطف تصاویر پیش‌تر لو رفته از گلکسی A14 5G اکنون می‌دانیم که این دستگاه به مدل نسل قبلی خود شباهت بسیار زیادی داشته و مجهز به یک نمایشگر LCD با ناچ قطره‌ای شکل خواهد بود. بعلاوه این گوشی مجهز به پیکره‌بندی دوربین سه‌گانه روی پنل پشتی بوده و حسگر اثرانگشت یکپارچه با دکمه پاور نیز روی لبه جانبی بدنه آن تعبیه شده است. بر اساس شایعات، گلکسی A14 5G مجهز به یک نمایشگر 6.8 اینچی LCD با رزولوشن اچ‌دی پلاس و یک تراشه اگزینوس ناشناخته خواهد بود. بر اساس شنیده‌ها این گوشی از دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی روی پنل پشتی و ماژول سلفی 13 مگاپیکسلی بهره خواهد برد.

جزئیات مربوط به قیمت‌گذاری و زمان عرضه این محصول هنوز اعلام نشده است. در واقع اکنون صرفا می‌دانیم که گلکسی A14 5G با قیمت‌گذاری رقابتی روانه بازار خواهد شد.

سند مربوط به سامسونگ گلکسی A14 5G در پایگاه FCC

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH