جزئیات جدیدی از گوشی اقتصادی ردمی 11A منتشر شد

برند ردمی در تدارک عرضه یک گوشی ارزان‌قیمت‌ جدید با نام ردمی 11A است. این مدل اخیرا در پایگاه داده MIIT و وبسایت اداره استاندارد ملی هندوستان (BIS) رویت شده است. اکنون نیز این گوشی اقتصادی در پایگاه IMDA کشور سنگاپور ظاهر شده است.

این دستگاه در آخرین فهرست لو رفته از شماره مدل 22120RN86G استفاده می‌کند. برای مقایسه جالب است بدانید که نسخه‌های هندی و چینی این گوشی به‌ترتیب از شناسه‌های 22120RN86I و 22120RN86C استفاده می‌کنند.

گواهینامه IMDA نشان می‌دهد که ردمی 11A تنها در بازار چین عرضه نخواهد شد. در واقع این دستگاه در بازار موبایل هندوستان نیز به‌طور رسمی عرضه می‌شود. مشخصات فنی ردمی 11A کاملا مناسب به‌نظر می‌رسند. بر اساس اطلاعات مندرج در گواهینامه MIIT، ردمی 11A مجهز به یک نمایشگر 6.7 اینچی IPS LCD با رزولوشن اچ‌دی پلاس خواهد بود. توان پردازشی این گوشی موبایلی پایین‌رده از طریق یک پردازنده 8 هسته‌ای با فرکانس 2.0 گیگاهرتز تامین می‌شود.

از جنبه پیکره‌بندی حافظه نیز این دستگاه با 2، 4، 6 یا 8 گیگابایت رم و 32، 64، 128 یا 256 گیگابایت حافظه داخلی روانه بازار می‌شود. این مدل همانند اکثر گوشی‌های پایین‌رده بازار دارای قابلیت ارتقاء فضای ذخیره‌سازی از طریق درگاه کارت حافظه میکرو اس‌دی است. بعلاوه این مدل مجهز به حسگر اثرانگشت روی پنل پشتی خواهد بود.

در بخش دوربین نیز ردمی 11A بسیار مناسب به‌نظر می‌رسد. این گوشی از پیکره‌بندی دوربین پشتی دوگانه استفاده می‌کند؛ اما هر 2 سنسور دوربین از رزولوشن 50 مگاپیکسلی برخوردار هستند. این دوربین‌ها بسیار جذاب به‌نظر می‌رسند. پنل جلویی گوشی نیز از یک دوربین 50 مگاپیکسلی دیگر میزبانی می‌کند. تعداد گوشی‌های موبایلی (و حتی مدل‌های پرچم‌دار) مجهز به دوربین سلفی 50 مگاپیکسلی در بازار بسیار انگشت‌شمار است.

بر اساس گزارشات، انرژی مورد نیاز این دستگاه از طریق یک باتری قدرتمند 5000 میلی‌آمپرساعتی با قابلیت پشتیبانی از شارژ استاندارد تامین می‌شود. البته این گوشی یک مدل پایین‌رده محسوب می‌شود؛ بنابراین هیچ‌کس انتظار پشتیبانی از شارژ سریع را ندارد. همچنین ردمی 11A با سیستم‌عامل اندروید 12 در دسترس خریداران قرار می‌گیرد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH