حجم معادلات شیبا

حجم معادلات 24 ساعت شیبا به 125 میلیون دلار رسید، یک پمپ در راه است؟

حجم معادلات شیبا در صرافی‌های اصلی ارز دیجیتال در 24 ساعته گذشته به بیش از 125 میلیون دلار رسید، آیا این نشانه یک پمپ بزرگ است؟ با ما در آی‌تی‌رسان همراه باشید.

توکن Shiba Inu مبتنی بر اتریوم که اکوسیستم Shiba Inu را تقویت می‌کند، آخرین بار در حدود سطح 0.000009 دلار و در محدوده‌های اخیر در روز جمعه معامله شد. این در حالی است که دیگر بازارهای ارزهای دیجیتال در حالت انتظار پیش از انتشار داده‌های شغلی کلیدی ایالات متحده بودند و به همین دلیل اتفاقات مهمی رخ نداد.

توکن SHIB در مقایسه با پایین‌ترین قیمت‌های چند ماهه‌ای که در اواخر نوامبر ثبت کرد، حدود 13 درصد افزایش یافته است.

اگرچه احساسات در پی سقوط ناگهانی FTX در ماه گذشته شکننده و با تاثیر منفی بود، این افزایش قیمت شیبا با بهبودی گسترده در بازار ارزهای دیجیتال نیز تقویت شد.

حجم معادلات شیبا به بیش از 100 میلیون دلار در 24 ساعت گذشته رسید

در 24 ساعت گذشته، حجم معادلات شیبا، بیش از 125 میلیون دلار در صرافی‌های اصلی ارزهای دیجیتال بوده است. این یک دستاورد قابل توجه است، اما، طبق داده‌های TradingView که از Coinbase به دست آمده است، انحراف زیادی از نمایه حجمی که SHIB در هفته‌های اخیر دیده را نشان نمی‌دهد.

کمبود حجم در حال حاضر احتمالاً نشان می‌دهد که پمپی در قیمت SHIB به این زودی‌ها رخ نمی‌دهد. افزایش حجم معمولاً همزمان با حرکات قابل توجه قیمت SHIB اتفاق می‌افتد که اغلب شامل یک پمپ سریع و به دنبال آن کاهش ناگهانی قیمت‌ها می‌شود.

پیش بینی قیمت، شیبا از اینجا پمپ می‌شود؟

آخرین رالی SHIB از پایین‌ترین سطح نشان می‌دهد که آن را به بالاتر از میانگین متحرک 21 روزه خود رسانده است. طرفدارهای SHIB امیدوارند که این بدان معنی است که این ارز دیجیتال به زودی می‌تواند به بالای سطح 0.000010 دلار برگردد و هدف بعدی میانگین‌های متحرک اصلی بین 0.000010 و 0.000011 دلار را به چالش بکشد.

با این حال، حتی اگر SHIB بتواند یک فشار صعودی را مدیریت کند، بسیاری از تکنسین‌ها فکر می‌کنند که چشم‌انداز آن برای صعود منظم بیشتر محدود به نظر می‌رسد. این به این دلیل است که ارز دیجیتال طی چند ماه گذشته در کانال روند نزولی در حال کاهش بوده است.

حجم معادلات شیبا

الگوی یک پمپ شیبا، سقوط به پایین‌ترین سطح، و تکرار آن بوده است. اگر این الگو ادامه یابد، به نظر می‌رسد که پس از رسیدن به منطقه 0.000013 دلار، توقف بعدی برای SHIB ممکن است رسیدن مجدد به پایین‌ترین سطح سالانه در حدود بالای 0.000007 دلار باشد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH