آپدیت اندروید 13 برای سامسونگ گلکسی A13 5G منتشر شد

عملکرد سامسونگ در زمینه انتشار به‌روزرسانی اندروید 13 برای گوشی‌های هوشمند خود تاکنون خارق‌العاده بوده است. هیچ شرکت دیگری به اندازه سامسونگ موفق به انتشار آپدیت پایدار اندروید 13 برای گوشی‌های موبایلی تولیدی خود نشده است. امروز این شرکت کره‌ای، آپدیت اندروید 13 برای گلکسی A13 5G را در کشورهای مختلف اروپایی منتشر کرده است.

به‌روزرسانی اندروید 13 برای گلکسی A13 5G دارای فیرم‌ور با شماره ورژن A136BXXU2BVK3 بوده و رابط کاربری One UI 5.0 همراه با پچ امنیتی ماه نوامبر 2022 را در خود جای داده است. انتشار این آپدیت هم‌اکنون در کشورهای اتریش، کرواسی، فرانسه، ایرلند، ایتالیا، لهستان، پرتغال، صربستان، اسلوونی، سوئیس، جمهوری چک و بریتانیا آغاز شده است. کاربران مقیم سایر کشورهای جهان نیز به‌زودی و طی چند روز آینده این به‌روزرسانی را دریافت خواهند کرد.

کاربران گلکسی A13 5G در کشورهای پیش‌تر اعلام شده هم‌اکنون با مراجعه به مسیر Settings > Software update و لمس دکمه Download and install می‌توانند آپدیت پایدار اندروید 13 برای گوشی خود را دانلود و نصب نمایند. همچنین کاربران در صورت تمایل می‌توانند فایل فیرم‌ور جدید را از طریق اینترنت دانلود نموده و آن‌را به‌صورت دستی روی گوشی فلش کنند. سامسونگ گلکسی A13 5G در ماه دسامبر 2021 و همراه با رابط کاربری One UI Core 3.1.1 مبتنی بر سیستم‌عامل اندروید 11 روانه بازار شد. آپدیت One UI Core 4.1 مبتنی بر اندروید 12 حدودا 6 ماه قبل برای این گوشی منتشر شد. این دستگاه پس از انتشار آپدیت اندروید 13 کماکان واجد شرایط دریافت یک آپدیت دیگر سیستم‌عامل اندروید در آینده است.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH