رکورد جالب پیش‌فروش شیائومی 13 و شیائومی 13 پرو پیش از معرفی آنها

در حال حاضر پیش‌فروش گوشی‌های شیائومی 13 و شیائومی 13 پرو از طریق پلتفرم‌های تجارت الکترونیکی در چین آغاز شده است. بر اساس گزارش وبسایت Mydrivers، تعداد سفارشات ثبت شده برای مدل‌های شیائومی 13 و شیائومی 13 پرو تنها در فروشگاه JD.com به‌ترتیب برابر با 182596 و 157481 دستگاه بوده است. این ارقام مجموعا بیش از یک‌سوم پیش‌سفارشات 1 میلیون واحدی سری شیائومی 13 را تشکیل می‌دهند.

پرچم‌دار جدید شیائومی 13 از جنبه نمایشگر، عملکرد و امکانات تصویربرداری پیشرفت‌های چشمگیری را نسبت به شیائومی 12 تجربه خواهد کرد. لو ویبینگ؛ رئیس گروه شیائومی در چین اعلام کرده که شیائومی 13 در میان پرچم‌داران استاندارد بازار بی‌نظیر خواهد بود (گوشی‌های هوشمند با پسوند پرو نیز در این طیف جای می‌گیرند). لی جون؛ مدیرعامل شیائومی نیز در رابطه با گوشی‌های سری جدید کمپانی اعلام کرد: “سری شیائومی 13 نه‌ تنها پرچم‌دار سالیانه ما به‌شمار می‌رود؛ بلکه نتیجه تلاش‌های 3 ساله شرکت است. من معتقدم که سری شیائومی 13 احساس خاص بودن را به همگان منتقل خواهد کرد.”

لو ویبینگ؛ رئیس شاخه چینی شیائومی خاطرنشان کرده که GPU تراشه اسنپدراگون 8 نسل 2 که در شیائومی 13 به‌کارگیری شده است؛ در مقایسه با پردازنده گرافیکی تراشه A16 موجود در آیفون 14 پرو و آیفون 14 پرو مکس اپل بسیار بهتر است. بعلاوه اخیرا لیست قیمت احتمالی برای سری شیائومی 13 در فضای اینترنت منتشر شده است. بر این اساس قیمت‌گذاری پرچم‌داران آینده شیائومی در بازه 615 الی 925 دلار متغیر خواهد بود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH